RSS
Vannak cégek, amelyek dollármilliókat fizetnek, hogy előbbre kerüljenek a sorban.
Egy holland cég vállalkozott a mentőakcióra. A hét éve Jemen partjainál rozsdásodó Safer hajó katasztrófáját próbálják megelőzni.
Az FSO Safer a jemeni partoknál áll lehorgonyozva 2015 óta, senki nem tartja karban, és lassan teljesen szétrohad.
A Vörös-tenger partjainál hét éve karbantartás nélkül, tönkrement biztonsági berendezésekkel dekkol egy olajjal teli lebegő tároló. A katasztrófa elhárításához néhány tízmillió dollár kellene, még...
Az áresés magyarázata a sanghaji Covid-lezárás, ha nincs kereslet, akkor könnyen esik a „háborús”, vagyis nagyon magas olajjegyzés.
Más országokban bejegyzett tankerekkel, GPS-jelek megbuherálásával folyik a tiltott kereskedelem a két ország között. A bevétel az iráni atomprogramra mehet.
Állítólag szennyező anyagok szivárogtak belőle.
A legénység akkor vette észre az aknát, amikor egy másik hajónak adtak át üzemanyagot.
De az is lehet, hogy egy robbanószerrel megtömött csónak hasított lyukat a görög-máltai Agrari testén.
Először terroristákra gyanakodtak, de kiderült, hogy csak hét potyautas fenyegette a legénységet.