média

RSS

Olyan, mintha benne lennék a House of Cardsban

Opportunista és apolitikus, aki Habony Árpád korábbi emberével akar kiegyensúlyozottabb médiát csinálni Magyarországon. Bemutatjuk a 168 Óra tulajdonosát, aki közéleti portfóliót épít.

Miért kellhet egy médiás szaklap a NER-nek?

Tisztázatlan hátterű fantomanyagok eddig is jelentek meg a Médiapiac című újságban, és a kormányhoz hű Nézőponthoz is több szálon kötődött a lap, de a szerkesztőség tagjai többnyire szabadon dolgozhattak. A szerzőket most eltávolították, már egy új, egyelőre ismeretlen gárda írja a lapot.

Több pénzt keresnek a NER-cégek a hazai reklámokból, mint a Facebook és a Google együtt

A G7 cikke szerint van olyan szegmense a hirdetőpiacnak, ahol a pénzek több mint fele fideszes cégeknél landolt 2019-ben.

Nézzétek meg videón, milyen volt a Telex elindulásának a napja!

Hosszú várakozás és szervezés után október másodikán, pénteken indult ez az újságunk, de ez a nap sem volt izgalmaktól mentes. Nézzétek meg, milyen volt volt ez a nap belülről!

Visszavonták a külföldi tudósítók akkreditációját Belaruszban

Felszólították továbbá a lengyel és a litván kormányt, hogy csökkentsék a diplomáciai képviseletüket.

A demokrácia helyreállításához erős médiaszektorra van szükség

A média gazdasági és politikai helyzetéről szóló véleménycikkünk vendégszerzői Věra Jourová, az Európai Bizottság értékekért és átláthatóságért felelős alelnöke és Thierry Breton, a belső piacért felelős európai biztos.

Menővé tennék a fideszességet, ha belegebednek is

A kormánypárti propagandagépezet eddig nem látott lendülettel fordult rá a fiatal szavazók megszólítására. A 2022-es választásokig milliárdok mehetnek el arra, hogy belevéssék a 30 alattiak agyába: a Fidesszel egyetérteni a létező legnagyobb lázadás. Az elmúlt hónapokban felturbózott eszköztárat végignézve viszont nagy kérdés, nem hiábavaló erőfeszítés-e az egész.