RSS
A baleset után a biciklisnél maradandó fogyatékosság alakult ki.
A Budapesti Közlekedési Központ október elején kérdőívet küldött a Bubi felhasználóinak, hogy felmérje, mekkora az igény a pedelecekre. A jelek szerint nagy, mert jövőre elindulhat az új szolgáltatás.
Úgy tűnik, mintha nem értené az Üllői úti helyzetet a Fidesz pártigazgatója.
Járdára parkoló hülye audisokról, a sétát akadályozó éttermi teraszokról, tömegközlekedésről, rollerezésről, bringázásról és autózásról tartottak kerekasztal-beszélgetést az Autómentes Hétvégén.
De csak 9 százalékkal többen, mint tavaly. Ez akkor most sok vagy kevés?
A baleset 2022 márciusában történt, a sofőr ellen most vádat emeltek.
És közel ugyanennyien autóznak.
A volt közlekedési államtitkár szerint rossz döntés volt a buszsáv megszüntetése, mert dugóba kerül a 100E busz a biciklisáv miatt.
Nem a kerékpársávok, hanem a sok autó akadályozza a forgalmat, de a bringások között is van, aki szerint lehetne keskenyebb a sáv. Kedden felavatták a vitákat kiváltó új sávokat.
A képek alapján szerencsére ez se szegte Ricardo Ten kedvét, de az nem derült ki, pontosan hogy reagált a nagyon megérdemelt, de nem túl hasznos díjra.