Hernádi Zsolt

Az oroszok és Mészáros Lőrinc bankja is sokat bukhat a Magyar Vagon felszámolásán
Tízmilliárd forintba kerülhet az államnak, hogy visszaszerezze a pár éve az oroszoknak privatizált, a MÁV működéséhez nélkülözhetetlen Dunakeszi Járműjavítót.
Hernádi a százhalombattai tűzről: Ha külső behatás lett volna, ennél sokkal nagyobb a kár
A Mol elnök-vezérigazgatója úgy nyilatkozott, hogy technológiai probléma volt.
Több ezer dolgozó és a MÁV sorsát bízná a bedőlt Magyar Vagon talpon maradt felére a kormány
Lényegében monopolhelyzetbe kerülne Hernádi Zsolt cége a vasúti karbantartási piacon, ha megvalósul az elképzelés a MÁV kisebb, saját tulajdonú műhelyeinek eladásáról.
Addig barátkozott az oroszokkal a kormány, míg a MÁV működését is veszélybe sodorta
Orosz és kormányközeli tulajdonosok után kerülhet ismét az államhoz a Dunakeszi Járműjavító, amelyet most a felszámolásból kell megmenteni, mert a MÁV nem tudja nélkülözni.
Újabb eljárás indult a Hernádi–Sanader-perben, a Mol-vezér Strasbourgban küzd
Hernádi Zsolt Mol-vezér és Ivo Sanader volt horvát miniszterelnök eljárást indítottak Horvátország ellen a strasbourgi Emberi Jogok Európai Bíróságán. Két évvel a panasz benyújtása után tényleg...
Hernádi Zsolt szerint nem cél az orosz olajról való leszakadás
A Mol vezérigazgatója úgy gondolja, hogy fontosabb lenne, hogy egy-egy ellátási hiány esetén több alternatívánk is legyen, de nem biztos benne, hogy az Adria-kőolajvezeték képes lenne fedezni a Mol...
Hernádi Zsolt: Ha egyszer leáll a Barátság kőolajvezeték, akkor soha többé nem fog újraindulni
A Mol elnök-vezérigazgatója szerint szerdán vagy csütörtökön újraindulhat a szállítás, de a hosszabb leállás áremelkedést eredményezne.
Mi lesz, ha szétlövik a Barátság vezetéket?
Nem a magyar olajellátást akarják megbénítani a vezeték elleni ukrán támadások, bár nem bánják ezt a járulékos következményt. A benzinkutak azonban nem fognak kiszáradni.
Hernádi Zsolt szerint ostoba döntés megszabadulnia az orosz gáztól Európának
A Mol elnök-vezérigazgatója szerint az Európai Unió energetikai stratégiája politikailag motivált.
A kormány 40 milliárd forintot kénytelen tolni a cégbe, amelyből a tulajok 10 milliárdot kivettek
Meg kell menteni a dunakeszi járműjavítót, máskülönben leállhat az egész vasúti közlekedés.
Kövess minket Facebookon is!