RSS
A Peugeot-k, Citroënek és Opelek leggyakoribb, Puretech nevű benzinmotorja korszerű, alacsony a károsanyag-kibocsátása, de kockázatos vele használt autót venni, és erről egy darabig a gyártók sem...
Az Alfa Romeót, a Fiatot, a Citroënt, az Opelt, valamint a Peugeot-t tömörítői Stellantis létszámbővítést tervez, de megtartotta az aiMotive magyar vezetését, miután tavaly megvásárolta a...
Van miért reménykednie annak, aki nem szeretne több mint 10 millió forintot fizetni egy villanyautóért, hogy utána folyamatosan töltőoszlopokat keressen.
Az új e-C3 egyszerű megoldásai vállalható kompromisszumnak tűnnek, velük sikerült 10 millió forint alá vinni az autó árát, de már készül a még olcsóbb verzió.
Fényűzés helyett fenntarthatóság, végsebesség helyett hatótávolság: a Citroën az autók egyszerűsítésében látja a jövőt. Az Oli koncepció annyira morbid, hogy ettől szerethető, és a benne lévő...
A Peugeot ádázul küzd, hogy maga mögött tudja az SUV-divatot, de újdonsága, a 408 még mindig hobbiterepjáró egy kicsit. A változások így is egyértelműek az alacsony-magas családi autón, amelyhez...
A nagy zöldítési folyamatban kinyírtak egy sor, Magyarországon is népszerű családiautó-típust. Ezekből többé nem lehet benzines vagy dízelváltozatot rendelni, a drága elektromos pedig szinte...
A gyárat birtokló autóipari cég a klímacélok elérése érdekében nem fordít több pénzt a belső égésű motorok fejlesztésére.