Citroën
Praktikus kisautó elérhető áron, akár elektromos hajtással is
A Citroën újdonsága 10 millió forint alatt kapható elektromos hajtással, létezik belőle lendületes és takarékos hibrid, de az alapváltozat is elég erős ahhoz, hogy felhajtsunk vele az autópályára.
Az Alfa Romeo, a Citroën, a Fiat, az Opel és a Peugeot gyártója elkezdi visszavágni a benzines és...
Ezzel próbálják meg elkerülni a súlyos bírságot, amit jövőre minden gyártónak fizetnie kell, ha nem ad el elég villanyautót.
Nagyon olcsó kínai autókkal árasztja el az európai piacot az Alfa Romeo, a Citroën és az Opel...
A Stellantis szeptembertől kilenc európai országban kétszáz helyen fogja kínálni a Leapmotor két elektromos hajtású modelljét, majd a kereskedések száma két éven belül ötszázra nő.
Gabrielláék Opeljében 40 ezer kilométer után motort kellett cserélni, de az autó már a hazaúton...
A motor teljesen tönkrement, aztán cserélték a vezérlést, az elektromos kábelkötegeket. Olvasónk esete nem egyedi. Franciaországban csoportos perre készülnek az ugyanilyen motorral gyártott Opelek,...
Mónikáék Opeljében 56 ezer kilométer után ment tönkre a motor a széthulló vezérműszíj miatt
A nagycsaládosok állami támogatásával vásárolt autó garanciája már lejárt, a márkaképviselet pedig nemet mondott a méltányossági kérelemre, így a javítás több mint egymillió forint lesz. Egy másik...
Négyszer lett az év motorja Európában, de 100 ezer kilométeren belül tönkremehet
A Peugeot-k, Citroënek és Opelek leggyakoribb, Puretech nevű benzinmotorja korszerű, alacsony a károsanyag-kibocsátása, de kockázatos vele használt autót venni, és erről egy darabig a gyártók sem...
Egy magyar autóipari fejlesztőcégbe fektet 20 milliárd forintot a világ egyik legnagyobb...
Az Alfa Romeót, a Fiatot, a Citroënt, az Opelt, valamint a Peugeot-t tömörítői Stellantis létszámbővítést tervez, de megtartotta az aiMotive magyar vezetését, miután tavaly megvásárolta a...
Egy kis Fiatban élhet tovább a benzinmotor, de a Pandából lesz olcsó elektromos verzió is
Van miért reménykednie annak, aki nem szeretne több mint 10 millió forintot fizetni egy villanyautóért, hogy utána folyamatosan töltőoszlopokat keressen.
A Citroën elérhető árú villanyautója kívül-belül spártai, de már készül a még olcsóbb kivitel
Az új e-C3 egyszerű megoldásai vállalható kompromisszumnak tűnnek, velük sikerült 10 millió forint alá vinni az autó árát, de már készül a még olcsóbb verzió.
A Trabant-elv támadt fel egy új Citroënben
Fényűzés helyett fenntarthatóság, végsebesség helyett hatótávolság: a Citroën az autók egyszerűsítésében látja a jövőt. Az Oli koncepció annyira morbid, hogy ettől szerethető, és a benne lévő...