Az állam pénzeli a kínai villanyautó-gyártókat?
A cserélhető akkumulátoros technológiájáról híres, európai piacon is jelen levő Nio milliókat veszít minden egyes eladott új autóján, ezért az Európai Unió válaszlépésekre kényszerülhet az itteni...
Expressz autó három darabból – de ki fogja megjavítani?
A présöntési eljárással sokkal gyorsabban készülhetnek az új autók, de a Teslánál már bevezetett megoldásnak van egy nyilvánvaló hátránya is.
Sztrájkolnak a legnagyobb amerikai autógyártók dolgozói
Lejártak a szerződések, és nem kaptak helyette elfogadható ajánlatot.
Elbábozott benzinmotorhang és sebességváltás, olcsó kínai villanyautók és egy álomszép Mercedes a...
Az ismert autómárkák két korszak határán tipródnak, mert miközben még van vevő a nagy benzines és dízelmotoros kombikra, egyre többen akarnak elektromos autót, abban viszont a Tesla és a kínai...
Az orosz autóipar feltámadása valójában zombifikáció: Kína bábjátékát látjuk
Amíg a lakosság elhiszi a blöfföt, hogy az új Moszkvicsok vagy Ladák az orosz műszaki kultúrát dicsőítik, már csak a jüan árfolyamára kell figyelni, és persze az autók minőségére, amellyel hatalmas...
Nyeli a fejlesztési forrásokat Debrecen: újabb 112 milliárdot kap a város beruházásokra
Az új gyárak miatt szükséges infrastruktúra mellett arra is áldoznának, hogy élhetőbb legyen a város – mondta Papp László polgármester.
Az újonnan gyártott Ladák háromnegyedéből hiányzik valamilyen alkatrész, nem lehet őket eladni
Erről az orosz autókereskedők lobbiszervezetének elnöke beszélt nyilvánosan. Az autók csak állnak a kereskedésekben, és ez még hónapokig így lesz.
Közel 50 év és 22 millió példány után megszűnt a Ford Fiesta
A hetvenes évek eleje óta létező típus utolsó példánya a Ford kölni gyárának szerelőszalagjáról gördült le, de a Fiesta a világ számos pontján nagyon keresett modell volt.
Leelőzte a gödi Samsung a Mercedest, ők Magyarország 2. legnagyobb árbevételű gyára
Tavaly mindkét nagyobb magyarországi aksigyár több mint megduplázta az árbevételét, miközben az autógyárak rekordmagas, 12 ezermilliárdos bevételt értek el. Megnéztük, hogy teljesítettek a...
Európában építhet gyárat az egyik legnagyobb kínai autómárka, a Great Wall
Németország mellett, alternatívaként Csehország és Magyarország is felmerült a lehetséges helyszínek közt. Most azt vizsgálják, hogy mi alapján döntöttek a már Európában tevékenykedő autómárkák.
Kövess minket Facebookon is!