Audi
Dupla vagy semmit játszik a Suzuki a botrányos kirúgással
Jogi értelemben valószínűleg bukó helyzetbe hozta magát a Magyar Suzuki, de saját szempontjából ésszerű lépés lehetett: ha nincs szakszervezet, nem lesz sztrájk és „audis” béremelés.
Audi sztrájk: nem mindegy, hogy mi mennyi
Jól hangzik a félmilliós átlagfizetés, de egy betanított munkás alapbére feleennyi lehet. A sztrájk nemcsak a pénzről, hanem a szabadidőről és a kiszámítható munkáról is szólt.
Az Audi hét vezetőjének fizetéséből kijönne a 11 ezer győri munkás béremelésének fele
Csak a dízelbotrány miatt a perére váró cégvezetőnek annyi lelépési pénzt fizettek, mint 73 győri munkásnak egész évben. A német multi adakozni is csak odahaza hajlandó.
Saját adótrükkjeivel magyarázza az alacsony magyar béreket az Audi
Az Audi elismerte, hogy a csoport magas belső árakkal tolja fel a magyar leány bevételeit, és ezzel indokolta, hogy az itthoni bérek alacsonyabbak a bevételhez képest.
„Megalázó, hogy fél órán át ott áll mögöttem” – mi vezetett az Audi-sztrájkhoz?
Az Audi problémái miatt egyre frusztrálóbb lett a légkör a győri gyárban. De közben sokan rájöttek, hogy külföldön nincsenek olyan elvárások, mint Győrben.
A magyar sztrájk megbénította az Audi német gyárát, a legrosszabbkor
Ingolstadtban amúgy is döcögött már a termelés egy korábbi stratégiai hiba miatt, a magyar munkabeszüntetés így végképp rosszul jött a németeknek.
Mi lenne, ha nemcsak az Audi, de az összes magyar autógyár leállna?
A győri Audiban a bérvita miatt állnak a gyártósorok, ezt a külkereskedelmi mérleg is meg fogja érezni. Mi lenne egy általános iparági sztrájknál?
A németek magasabb fizetéséért is dolgoznak a magyar Audi-dolgozók
Ha annyit kapnának a német autógyártó magyar dolgozói az általuk megtermelt értékből, mint a németek, akkor közel másfél milliós bruttójuk lenne.
Nem drága a BMW-gyár az államnak, de vannak rejtett költségek
A 12,4 milliárd forinton túl az állam kiépíti a közúti, vasúti, energetikai és távközlési kapcsolatot is, ami újabb milliárdokkal dobja meg a számlát.
Áll a bál az Audinál, januártól elvihetik Győrből az A3-asok gyártását
Nincs elég motor, amelynek megvan az új üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási tesztje.









