2030-ra drasztikus változásokkal számolnak az autógyártók. A benzines, de főleg a dízel hajtás háttérbe szorul, egyre több elektromos autó lesz, és az önvezetés is cél a következő évtizedre. Megnéztük, pontosan mit is ígérnek a gyártók számokban, százalékokban, önvezető képességben.
alapjárat
RSS
Olcsó igavonóktól a 15-20 éves BMW-n át a exflottás családi kedvencig. A tavalyi utolsó negyedév számait bogarásztuk végig, és megtettük, amit általában nem szoktak a hasonló statisztikáknál: a számoknál különválasztottuk az Astrák generációit.
Egy régi autót megvenni mindenképp pénztárcabarátabb, de aztán öt évig fenntartani drága lehet a gyakori elromlások és nagyobb fogyasztás miatt. Az új autónál viszont a márkaszerviz és az értékvesztés kerülhet sokba. Megnéztük, hogy milyen összegekről beszélünk.
Hárommillió forint alatt szinte lehetetlen, de négymillió alatt sem könnyű már új autót vásárolni. A Telex és az Alapjárat.hu utánajárt, miből lehet most válogatni, ha az ár a fő szempont. Régebben elképzelhetetlen volt, hogy egy bizonyos autó kimarad ebből, most megtörtént.
A 7-9 milliós új Ford Focusnál rengeteget konzultáltak a potenciális vevőkkel az autógyár mérnökei, hogy valóban azt adják a népnek, amire vágyik. Viszont a sportos és nagyon jól felszerelt kasztniban egyáltalán nem tűnik kívánatosnak. Autóteszt és videó.