Biztos, hogy lesz budapesti S-Bahn
Hétfőn megszületett az együttműködési megállapodás a Déli Körvasút fejlesztéséről.
Vitézy: A hídvita abszurditása
A Galvani híd építését azok támadják, akiknek összhangban van a terveivel, azok kiáltanak ingatlanspekulációt, akik zöld várospolitikát kérnek, írja a BFK vezetője.
Fürjes: A kormánynak esze ágában sincs támogatni a dugódíjat
Karácsony kabinetfőnöke korábban azt írta, hogy kormányzati háttérdokumentumok alapján 400 forintos dugódíjat tervez bevezetni a kormány. Vitézy is cáfol, szerinte ez a főváros hatáskörébe tartozik.
Vitézy: Lezárult a Galvani híd úthálózatának pesti nyomvonalára vonatkozó társadalmi egyeztetés
A hat verzió közül két olyan nyomvonal van, amely a válaszok alapján mérlegelés tárgyát képezheti.
Megérkeztek az első mozdonyok az új Közlekedési Múzeumba
A múzeum teljesen új majd öt év múlva, az átadáskor lesz, addig időszaki kiállítások lesznek, az első idén nyáron.
Vitézy: Budakeszi felé nincs alternatívája a buszsávnak
Megjelent a közbeszerzési felhívás a Budakeszin belüli és Budakeszi úti buszsávok tervezésére.
Füves pályával fonódik tovább a villamos a Műegyetemnél
A fővárostól az állami Budapest Fejlesztési Központ veszi át a fejlesztés második ütemét.
Folytatódik Budapest elővárosi közlekedésének fejlesztése
Új megállók épülnek, átépítenek pályákat, és új vágányokat telepítenek.
Vitézy: Itt az első budapesti S-Bahn
Kiírták a Déli Körvasút legnagyobb kivitelezési tenderét, az építkezés öt évig tarthat.
Vágó-Vitézy csörte a félreállított CAF villamosokról
Az egy éve tartó vita lassan véget ér, az új villamosokból négy nagy sajtócsinnadratta mellett várhatóan hétfőn kigurul a remízből.
Kövess minket Facebookon is!