Szíjj László
Eddig az állam finanszírozta Mészárosék sok ezer milliárdos üzletét, de ígérik, hogy ez megfordul
A koncessziós szerződések arra szolgálnak, hogy a vállalkozók fejlesszenek a későbbi profit reményében, de a magyar autópályák üzemeltetőinek nem kellett várniuk.
240 milliárdos sztrádaépítésre jelentkezett be Szíjj László Romániában
A 34 kilométeres szakaszra hét konzorcium jelentkezett.
Eltűnt a NER első igazi szimbóluma, de még így is termeli a milliárdokat
Már nem Közgép néven fut Simicska Lajos birodalmának egykori zászlóshajója, de a cég így is nagyobb árbevételt ért el, mint a megelőző hét évben bármikor.
Megmutatjuk, hogyan gyűltek a NER-elit ezermilliárdjai
A nyolc leggazdagabb NER-üzletember együttes vagyona tíz évvel ezelőtt még 50 milliárd sem volt, most viszont már a 2000 milliárd forintot is jóval meghaladja.
17 ezer milliárdot fizethet Mészároséknak a 35 éves autópálya-koncesszió után az állam
Becslések szerint 700 milliárdot kereshetnek a koncesszión ez idő alatt.
Lázár János: Nem az a baj, hogy van Mészáros Lőrinc és Szíjj László, hanem hogy kevés van belőlük
A közlekedési és építési miniszter szerint a kormány célkitűzése, hogy az építésgazdaságban a 10 legnagyobb vállalatból 8 magyar legyen.
Lázár János arról beszélt, hogy kitömték pénzzel Mészáros Lőrincet, megmutatjuk, hogyan
Mészáros Lőrinc és Szíjj László két legfontosabb vállalatának saját tőkéje úgy nőtt durván a nyolcvanszorosára 12 év alatt, hogy közben 130 milliárdot kivettek a cégekből.
Háromszázmilliárd forinttal drágul a koncessziós szerződés az M1 bővítés és több projekt...
Az M1 M0-s és Bicske közötti bővítését is átadja az állam Szíjj László és Mészáros Lőrinc cégének. A korábbi lassítás helyett ismét gyorsítanának a sztrádaépítéseken.
Százmilliárdos kényszerpályára állította magát a kormány Mészárosék koncessziós autópályáival
Éves szinten százmilliárdos kiadás az államnak, hogy a koncesszió keretében már muszáj kifizetnie a jobb minőségű autópályák árát Mészárosnak és Szijjnek.









