Reklámpiac

Hét év szünet után újra megsarcolják a médiacégeket: 2026-ban visszatér a reklámadó
Sokáig nullás kulccsal futott az adónem, jövő júliustól viszont megint 7,5 százalékot szednének be, 10 milliárd forintra számít ebből a kormány.
Így győzte meg a marketing az amerikaiakat arról, hogy büdösek
Egy elszánt diáklány, egy bibliaárus reklámszövegíró, egy hosszú, forró nyár és néhány merész beszólás kellett ahhoz, hogy az izzadásgátlók kötelező piperecikké és több tízmilliárd dolláros...
Vége is a nagy szigornak: megkönnyíti a kormány a köztéri reklámok kihelyezését
December 31-én jelent meg az építészeti törvényhez kapcsolódó új kormányrendelet.
Rekordbevételt hozott össze a kormánybarát média
Összegyűjtöttek némi pénzt és beszálltak az internetbe. Röviden így lehet összefoglalni a kormányközeli média jelentős részét összefogó Mediaworks 2023-as évét.
31 milliárd forintot költött hirdetésekre a Miniszterelnöki Hivatal tavaly
A kormány a legnagyobb hirdető a piacon, a reklámpiac növekedését viszont elvitte az infláció.
Néhány ábra, amely helyre teszi Orbán Viktor újságvásárlós akcióját
A miniszterelnök által megvásárolt lapok kiadóinak együttes árbevétele tavaly összesen nagyjából hatmilliárd forint volt, a fideszes médiaholdingé 67.
A felhasználók nyomasztása nem éri meg a cégeknek – akkor miért próbálkoznak vele mégis?
Valójában a cégeknek sem éri meg, ha különféle trükkökkel próbálnak minket döntésekbe manipulálni az online térben. Akkor miért teszik? A Frontira munkatársaival veséztük ezt ki az e heti G7...
Több pénzt keresnek a NER-cégek a hazai reklámokból, mint a Facebook és a Google együtt
A G7 cikke szerint van olyan szegmense a hirdetőpiacnak, ahol a pénzek több mint fele fideszes cégeknél landolt 2019-ben.
Kormányközeli cégeknél landol a magyar reklámpénzek harmada
A Facebook és a Google a NER nyomába sem ér a reklámpiacon, amelynek olyan szegmense is van, ahol a Fidesz-közeli szereplők részesedése az 50 százalékot is meghaladja.
Úgy beütött a válság, hogy egyre egyszerűbbek a hirdetések az Egyesült Államokban
A vállalatok kevesebb pénzt és hatékonyabban szeretnének elkölteni a reklámügynökségeknél.
Kövess minket Facebookon is!