Tíz éve kék plakátokon hirdeti a kormány, hogy egy város folyton rosszat akar Magyarországnak
Dühítő, fütyül, meg kell állítani, üzenni kell neki, tönkretesz és alázatos szolgái is vannak – üzenik többnyire állami pénzből.
Tisztán élet címmel indít plakátkampányt az orvosi kamara a kórházi fertőzések visszaszorításáért
A szakmai szervezet szerint nemcsak az egészségügyi személyzetnek, hanem a betegeknek és családtagjaiknak is döntő szerepe van a megelőzésben.
Költségvetési csalás miatt nyomoznak a CÖF plakátolós cége ellen
Polt Péter számolt be erről Vadai Ágnes kérdésére válaszolva.
Magyar Péterre cserélte Fekete-Győr Andrást dollárbaloldalos hirdetésein a CÖF
Már Varga Judit volt férje szerepel a Dead Kennedystől lopott hirdetések online verzióiban.
Harmincmillió forintot költött a CÖF a Dead Kennedystől lopott plakát kampányára
A „Megvették őket kilóra” kampány videóját a Facebookon is hirdették.
„Isten? Haza? Pedofília!” címmel indít plakátkampányt a DK
Egyszerre két kampány indult, mindkettő a pedofilügyre reagál, országszerte összesen 800 plakátot tesznek ki.
„A nők legnagyobb dicsősége az anyaság” – folytatja plakátkampányát a Mi Hazánk
Januárban az apaságot népszerűsítették plakátokon.
Nix genderpropaganda, nix fegyverküldés – kikerültek a nemzeti konzultációra felhúzott plakátok
A válaszadók 99 százaléka, azaz durván másfél millió ember elutasítja még az ukrán gabonát és az ún. migránsgettókat is.
A legférfiasabb dolog az apaság – képviselői fizetéséből indított plakátkampányt Novák Előd
Januárban a férfiakat, februárban viszont már a nőket célozza majd egy hasonló kampány.
20 milliárdnál is többet költhetett idén a kormány a nemzeti konzultációs kampányra
A megbízások többségét a Fidesszel szimpatizáló Balásy Gyula két cége nyerte el.
Kövess minket Facebookon is!