Erdély Mátyás: Tudom, hogy végtelenül kellemetlen a kamera előtt lenni
A Saul fia operatőre beszélt a filmes támogatások igazságtalan elosztásáról, de szóba került Nemes Jeles Lászlóval közös új filmje is.
Mindenki azt hiszi, róla van szó és senki se tudja, hogy erről szó sincsen
Nem értjük egymást és valójában nem is érdekel minket a másik, csak tárgyakat rakosgatunk és üres mondatokat mondunk. Hajdu Szabolcs filmtrilógiájának záróepizódját, az Egy százalék indiánt láttuk.
Senki sem a pénzért csinálja, hiszen az nincs
Az idei ősz a magyar filmek dömpingjéről szól, de ezek jelentős része olyan, amiben már nincsen a magyar állam finanszírozása. Hogyan lehet egyáltalán ilyen körülmények között alkotni, mentálisan...
Modellkedés, öregedés, éhbérért dolgozó filmesek – interjú Pataki Ágival
Az időseknek is jár, hogy úgy éljenek, ahogy jólesik nekik, a filmes világban pedig rendszerváltásban reménykedik, mert nem tartható, hogy egy teljes szakma marginalizálódjon. Interjú Pataki Ágival...
Schell Judit: Használtam, kihasználtam és túlhasználtam a szerepeimet
A szabadúszásról, készülő önálló estjéről és a Kulka Jánoshoz fűződő kapcsolatáról is beszélt Veiszer Alinda műsorában.
Szimler Bálint: Nagyon unalmas már a meghunyászkodás
A magyarokra jellemző humor helyét a kisebbségi komplexus veszi át – mondja a Fekete pont rendezője, Szimler Bálint, aki szerint a rendelésre készülő történelmi filmeknek nincs kulturális értéke.
Van baj
A Fekete pont súlyos képet fest nemcsak a magyar oktatásról, hanem a magyar lélekről, ami eddig is senyvedett, és ezután is senyvedni fog. És mindez már legalább az általános iskolában elkezdődik.
Megjelent Szimler Bálint filmje, a Fekete pont előzetese
A helyenként groteszkbe hajló, örkényi hagyományokat továbbvivő film több hazai producer együttműködésében valósult meg.
Szolidaritási nyilatkozatban állt ki a független filmesek mellett Boross Martin a mozgókép...
„Túl nagyok a feketelisták, és alkotók egy szűk rétegének helyzetbe hozására van csak szándék”, mondta a Nyersanyag rendezője.
Szőke András: Ugyanazok a karakterek most is megvannak, mint régen
Szőke András filmrendező kívülállónak tartja magát, fél a magányosságtól, és fontosnak tartja az improvizációt az alkotási folyamatban.
Kövess minket Facebookon is!