Keddtől a Lidlnél is fizetni kell az elektromosautó-töltésért

A cég árazása a piac kedvezőbb ajánlatainak egyike lesz, de jelentős az eltérés a Lidl saját alkalmazásán, valamint a weboldalán keresztül indított töltések esetében.

Olcsó német sertéshús jelent meg a Lidlben, a magyar beszállítók nem örülnek

A termelők az árak beszakadásától tartanak, ugyanakkor az üzletlánc lépése is racionális.

Tényleg a legolcsóbb a legolcsóbb? Megtévesztő lehet az árak sorrendje az árfigyelőben

Ha egy bolthálózat csak néhány üzletben csökkenti bizonyos termékek árát, a legalacsonyabb ár alapján már előbbre is rangsorolják. De mit ér a vevő azzal, ha csak Kisvárdán olcsó a trappista? A...

Arnold Schwarzenegger a Lidl barkácstermékeinek új arca

A reklámfilmben a Terminátor egykori sztárja akkus fúrót és kézi körfűrészt is dobál.

2022-ben nagyot kaszált néhány hazai élelmiszergyártó, ezért is szállhattak el az élelmiszerárak

Magyarországon sok teher sújtja a kereskedelmi láncokat, de mégis elsősorban a bolthálózatokat szoktuk okolni a brutális élelmiszerárakért. A 2022-es céges adatok viszont azt mutatják, hogy...

A legolcsóbbnak reklámozta magát a Lidl, a GVH vizsgálja, hogy megalapozottan-e

Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt indult eljárás.

Ezer éve nem volt a Metro áruházban? Nem csoda, valószínűleg már nem ön a fő célcsoport

Másfél évtizede szenved a magyarországi Metro áruházlánc, így most inkább kiszállnak az egyéni bevásárlóknak szánt akcióversenyből. Jönnek a havi akciók, és remélik, hogy a vendéglátósok...

A Penny már bevezette, az Aldi, a Lidl és a Tesco még keresi a megoldást a bolti készpénzfelvételre

A kisboltosok attól tartanak, hogy nem tudnak majd annyi készpénzt tartani a boltban, amennyivel a vásárlókat ki tudják szolgálni.

Letarolta Magyarországot a Lidl – hogyan verhetett meg minden bolthálózatot a német cég?

Az eddigi összes rekordot megdöntve 1200 milliárdos forgalmat ért el tavaly a Lidl, amivel tíz év alatt majdnem megötszörözte a bevételét. Az Aldival együtt iszonyú tempóban nyomják le riválisaikat....

Többször járnak boltba és kevesebbet költenek a hazai vásárlók, de így is hasítanak a diszkontláncok

63%-uk nem engedheti meg magának ugyanazoknak a termékeknek a beszerzését.

Kövess minket Facebookon is!