Négyszer indultak rohamra a magyarok idén az állampapírokért, háromszor jöttek ki belőle rosszabbul

Néha nagyon sokat, néha nagyon keveset vettek idén a magyarok az állampapírokból, elmagyarázzuk, hogy miért.

Akkor most mi van ma nyitva a boltok közül, és mi zárt be?

Összeszedtük, a kilenc nagy üzletlánc közül melyikben lehet még ma bevásárolni, és melyikben nem.

BYD: A kínai Tesla, ami húsz év alatt lett a világ második legnagyobb elektromosautó-gyártója

Szegeden építi fel első európai autógyárát az elektromos és hibrid járművekben utazó kínai BYD. A cég a 2000-es években japán modellek másolásával kezdte, mostanra a világ élvonalában vannak. Az...

Megépíthették volna kétszer a Déli és a Nyugati közötti alagutat, lett helyette Budapest–Belgrád

Több százezer ember életét lehetne megkönnyíteni néhány vasúti fejlesztéssel, amelyekre évek vagy évtizedek óta nem volt pénz. Az, hogy mire költött ezek helyett a kormány, megmutatja, hol vannak a...

MNB: Most már biztos, hogy mínuszos lesz idén a magyar gazdaság, de az infláció kisebb lett a...

Megjelent a jegybank negyedéves jelentése a magyar gazdaság helyzetéről.

Mini-Dubaj: a fideszeseket is megosztja, hogy épüljenek-e felhőkarcolók Budapesten egy új felmérés...

A budapestiek többsége ellenzi, hogy felépüljön az új városnegyed – mutatja egy friss közvélemény-kutatás, amit a főváros rendelt meg. Karácsony Gergelynek kedvezhet, hogy az ellenzékiek mellett a...

Folyó vagy vasút vágja ketté a szülővárosodat? Azon is múlhat a fizetésed, melyik oldalán nőttél...

A folyóval, vasúttal vagy főúttal tagolt magyar városokban az egy városrészben élők általában maguk között barátkoznak, és így jobban kialakulnak szegény vagy gazdag klikkek, mint a jobban átjárható...

A BKK szerint szó sincs arról, hogy tömegek fizetnének véletlenül többször a reptéri buszon. Sőt!

Az új rendszer lehúzza a pénzt a kártyáról, de nem ad papír alapú jegyet.

Tovább csökkenti az MNB az alapkamatot

10,75 százalék lett. Emiatt egy idő után a lakossági hitelek kamatai is csökkenhetnek.

170 milliárd helyett 400 milliárd forintból építene meg egy 44 kilométeres autópályát a kormány

A 9,1 milliárd forintos kilométerenkénti árat először még a kormánypárti Világgazdaság sem akarta elhinni.

Kövess minket Facebookon is!