Válság
Hiába tűnik úgy, hogy a villanyautóké a jövő, még mindig nagyon bizonytalan az iparág üzletileg
Nemcsak a Tesla működik veszteségesen, hanem az elektromos autógyártás más szereplői is. Ennek ellenére a villanyautókra egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a hagyományos autógyárak is.
Az EU-ban hanyatlik, Magyarországon dübörög az új autók piaca
A magyarok egyre csak veszik az új autókat, mintha ezzel Európában lassan utolsóként az ország számára kulcsfontosságú, de az elmúlt néhány évben nehéz helyzetbe került iparág megmentésén...
A következő válság előtt
Miközben politikailag drámát hozhat az új válság, közgazdaságtanilag érdekes lesz nézni a különböző iskolák csatáját.
Már a születésünknél eldőlhet, hogy mennyit fogunk keresni
A gazdaság állapota hatással van a keresetünkre a születésünktől a munkába állásig. Mit lehet tenni, hogy ellensúlyozzuk?
Megvették, mégsem fejezik be az óriási budapesti betontorzót
Budapest egy értékes telkén a válság legnagyobb mementója éktelenkedik. Pedig pár éve már új gazdája van, aki sok jel szerint ugyanaz, mint a régi.
Nem a Mercedes-beruházás felfüggesztése miatt kerülhet bajba a magyar autóipar
Magyarország szempontjából sokkal fontosabb, hogy mi lesz az autóipari beszállítókkal, ha tényleg beüt a válság az ágazatban.
Költekezésre kényszerítenének akkor is, ha ezt egyáltalán nem akarod
Visszatérő téma közgazdászok körében, hogyan lesz képes a világ felvenni a harcot a következő gazdasági válsággal. Az IMF-nek van egy ötlete.
Hetven fillér a benzin, kár, hogy már alig van belőle
A világ legnagyobb olajtartalékán ülő Venezuela eljutott oda, hogy már üzemanyagból sem képes elegendőt előállítani.
Azon agyal a világ, hogy mi okozza majd a következő válságot
Itt van néhány lehetséges jelölt.
Tízezer eurót ad kölcsön a bank, de legfeljebb 9958-at kell visszafizetned
Megőrültek a német bankok: kevesebbet kell visszafizetned, mint amennyi kölcsönt felvettél. Újabb szintet lépett a hitelezési láz.









