RSS
Még május végén történt, hogy lerobbant egy vasútvillamos, amit egy másikkal toltak volna be a remízbe, csakhogy útközben nekiütköztek a Stadler helyi vezetőjének autójába.
Át fogják helyezni a Debrecenből Nagyvárad felé tartó vasútvonalat, mert a mostani nyomvonal helyét ipari parknak jelölték ki, ráadásul arra bővül majd a debreceni repülőtér is. Erre mehet majd az...
Az utasforgalom növekszik, de naponta egymilliós a bevétel, a duplája kellene.
Közel kétszer olyan nehezek a hagyományos villamosoknál.
Tavaly ilyenkor indult be az ország első vasútvillamos-rendszere, ami Szegedet és Hódmezővásárhelyt köti össze. Megnéztük, hogy áll most Lázár János pályafutásának egyik legnagyobb beruházása.
A Hódmezővásárhely és Szeged között közlekedő traim-train üzemeltetést a jövőben a MÁV Start Zrt. végzi.
Pénteken este 10-kor indul az utolsó szerelvény, utána a tram-trainnel pótolják a vonalat.
A 30 milliárdért épített vasútvillamosnak már rég százzal kéne robognia, de még mindig 80 km/óra a sebessége, ráadásul a pályahiba miatt tovább lassítottak.
Hétfőről keddre virradó éjjel egy szegedi villamos a remíz udvarán nekiment az egyik, éppen ott tárolt tram-trainnek. A kár milliós lehet.
A szeged-hódmezővásárhelyi vasútvillamos 80 km/óra sebesség felett rejtélyes kígyózó mozgásba kezd. Gyerekbetegség, komoly baj vagy erőltetett engedélyeztetés áll a háttérben? A probléma már...