Rágalmazás

RSS

A rendőrség nem tudta kinyomozni, kik írták a propagandasajtó rágalmazó cikkeit, miközben egy blogger börtönbe került, mert csúnyákat írt a rendőri vezetőkről

A 888, a Lokál és az Origó azt mondta a rendőrségnek: nem tudják, kik írták a saját lejárató cikkeiket Hadházy Ákosról, vagy nem is válaszoltak az ezt firtató megkeresésre. Márpedig ha a nyomozás nem vezet eredményre, se a bíróságnak, se a magánvádlónak nincs más lehetősége, mint elfogadni ezt. Közben egy másik ügyben egy szegedi bloggernek be kellett vonulnia a fogházba, bár nem ismeri el, hogy ő posztolt csúnyákat a rendőrkapitányról. Életszerűtlen, hogy egy szerkesztőségi rendszerben nem látszik a szerző kiléte.

A propagandasajtó bíróság előtt állítja, hogy nem tudják, kik írták a saját, rágalmazó cikkeiket

A Hadházyt szomszédgyilkossággal vádoló nő bocsánatot kért, azt mondja, az újságírók beszélték rá a hamis vádakra. Őt elítélték, de a kormánysajtó nem adja ki a cikkek szerzőit.

Márki-Zay Pétert Lázár János rágalmazásáért jogerősen elítélték

Hódemzővásárhely polgármesterét 200 ezer forint pénzbüntetéssel sújtotta pénteken a Szegedi Törvényszék.

300 ezer forintot kell fizetnie Márki-Zay Péternek egy rágalmazási ügy miatt

A megyei kormánymegbízottról és a járási hivatal vezetőjéről állított becsület csorbításra alkalmas tényt.

Navalnijt most egy propagandavideó szereplőire tett megjegyzése miatt fenyegetik börtönnel

Rágalmazással vádolják az ellenzéki vezetőt, aki szerint a sértett veteránt politikai céllal kiárusítja a saját unokája.

Navalnij rágalmazási perén a bíró telefonon várta az utasítást

Az ellenzéki politikus most egy világháborús veterán megrágalmazásáért felel. A rendőrség ezúttal is nagy erőkkel van a bíróság épülete előtt. Navalnij szerint a veteránt felhasználók a pokolban fognak elégni.

Rágalmazás miatt indítottak bírósági eljárást Matteo Salvini ellen

A volt olasz belügyminiszter bűnözőnek nevezte a Sea-Watch 3 civil hajó kapitányát.

Elutasította a bíró Johnny Depp fellebbezését a brit rágalmazási perben

Tovább több mint 250 millió forint perköltséget is fizetnie kell a brit Sun bulvárlapnak.