New Land Média

Nem adnak a látszatra sem, jól követhető, ahogyan NER-es magánzsebbe áramlik a közvagyon
Nyolc év alatt 50 milliárd forint extraprofit keletkezett annál a cégcsoportnál, amely monopóliumként végzi az állami cégek és szervezetek kommunikációját és rendezvényeik szervezését.
Balásy Gyula cégei 75 milliárd forintos keretmegállapodást kötöttek kormányzati kommunikációra
A korábbi években is ugyanennyiért dolgoztak a kormány kedvenc kommunikációs cégei.
Százmilliókból kommunikálja 10 pontos vállalását a MÁV
A kampányt az a cégcsoport végzi, amely közel hét éve uralja tulajdonképpen monopóliumként az állami hirdetési piacot.
Balásy Gyula cége megint behúzta a kormányzati kommunikációs közbeszerzést, de még nem lehet...
Bizonytalanok a pénzügyi keretek, de a New Land Media korábban pár év alatt több százmilliárd forintért segítette a kormánykommunikációt.
Újabb százmilliókat költ Balásy Gyula kommunikációs cégeinél a Szuverenitásvédelmi Hivatal
Lánczi Tamás hivatala minimum 600 milliót költ rendezvényekre, videókra, illetve szükség esetén reklámbögrékre és kulcstartókra.
A NER történetének legdrágább nemzeti konzultációja volt a Voks2025
Majdnem 15 milliárd forintot költöttek a propagandakampány levezénylésére, csak hirdetésekre 11 milliárd ment el.
Százmillióért rendelt titokzoknit, úszógumit, naptejet, diótörőt saját logóval az Alapjogokért...
A Szánthó Miklós vezette kormánypárti intézménynek további százmilliókat érő szerződései vannak érvényben a New Land Media Kft. tulajdonosához köthető cégekkel – írta a K-Monitor.
Kövess minket Facebookon is!