RSS
A menetrend kialakításakor figyelembe vették az utasok visszajelzéseit, kéréseit.
A MÁV cáfolni igyekezett az átvezénylést kifágosoló Vitézyt, aki most azt írja: a Szegedre áirányított motorvonat a múlt héten főleg a Budapest-Lajosmizse vonalon közlekedett.
Kritizálta a XVIII. kerületi és a gyáli polgármestert is az elviselhetetlen zsúfoltság miatt.
A Szeged és Szabadka közötti 45 kilométeres utat másfél óra alatt teszi meg az öreg orosz vonat. A gyorsabb menetidőre és a modern villamos motorvonatokra éveket kell még várni.
Az Mfor összesítése szerint a magyar vasúttársaság az uniós előírásnál gálánsabb összegeket fizet utasainak.
A rendőrség vasúti veszélyeztetés bűntett elkövetésének gyanúja miatt indított eljárást a sápi balesettel kapcsolatban. A MÁV videót is kiadott a baleset színhelyéről.
A MÁV szerint a Mészáros Lőrinc-féle V-Híd a csúszás oka. Egyelőre korszerű villamos motorvonatok helyett régi dízelvonatok járnak majd a két város között.
A miniszter néha gyalog jár a Parlamentbe, a Blikk a Margit hídon kapta el egy interjúra.
A miniszter azt mondta, tudja, mennyire rossz állapotban vannak a volánbuszok és a vasúti járművek, de „a lakosság tiszteletreméltóan tűrőképes”.
Komplex karbantartás van, a vonatok a Kelenföldi pályaudvarig járnak, onnantól vonatpótló busz hoz be.