MasterCard
Nagyon megdrágultak a bankkártyák, de ha jól választunk, bőven visszanyerhetjük a díjat
Meglepően megnőttek a hazai kártyadíjak, viszont vannak olyan egyedi előnyök, mint az ingyenes vagy olcsó devizaváltás, a készpénzfelvétel vagy az utasbiztosítás, amelyekkel egy tudatos ügyfél akár...
Kutatás: nem lehet megúszni a digitalizációt a sikeres cég építéséhez
A vállalkozások sok esetben digitalizálnának, de ehhez nem találnak megfelelő szolgáltatásokat.
A magyar fiatalok azt hiszik, hogy ki tudják szűrni az online csalásokat, valójában ők a...
Minden más korosztály jobban teljesít náluk a MasterCard reprezentatív kutatása szerint, de összességében a teljes magyar lakosságnak lenne még hova fejlődnie. Miközben a fenyegetés egyre nagyobb.
Megérkezett a bankkártyák Usain Boltja, amivel igénylés után szinte rögtön fizethetünk is
Ha valaki új kártyát igényel az Erste Banknál, akkor ezentúl nem kell megvárnia, amíg a plasztiklap elkészül, mert egy órán belül használhatja a mobilján keresztül.
Nemcsak a Temu tarolása a probléma, hanem hogy kicsi a magyar piac
A csehek és a lengyelek kiugróan jók, de Románia és még Horvátország is előttünk jár az e-kereskedelmi piac mutatóiban.
Elmegy a piac a magyar e-kereskedők mellett
Vége annak az egyszerű korszaknak, amikor a Kínából nagyban megvett árut kettes szorzóval itthon simán el lehet adni.
Nagy változás jön a pénzügyi szektorban, a reform középpontjában Rogán Antal izraeli-grúz barátja...
Indul a nagy magyar fizetési reform, ami a bankkártyás és készpénzes fizetésnek is alternatívája lehet. A kormány és az MNB is elkötelezett, az új rendszer leginkább elengedhetetlen szereplője...
A fiatalok jobban félnek a fizetéstől, mint bármely más korcsoport
Alacsonyabb a 18-29 éves fiatalok fizetéssel kapcsolatos biztonságérzete, mint a többi korcsoporté, azaz kicsit jobban félnek mind a készpénzes, mind a digitális fizetéstől.
Egyre inkább kiszorulnak a magyar vállalkozások az élmezőnyből a hazai e-kereskedelemben
Az Alza, a kifli.hu vagy akár az IKEA is szinte a semmiből jőve vált hirtelen vezető szereplővé. Meddig jut a Pepita.hu vagy a Pelenka.hu?
Ezt nem láttuk jönni: a kata eltörlése és a romló életszínvonal miatt megtorpant a hazai...
Infláció alatti mértékben nőtt az e-kereskedelmi forgalom, míg hosszú évek után először a bolti vásárlások aránya emelkedett az online térhez képest.









