Magyar Nemzet

RSS

A törvényszék cáfolta, hogy a volt OBT-elnök döntött a gyermekpornográfiával gyanúsított volt...

A kormánymédia úgy értesült, hogy dr. Matusik Tamás csoportjába tartozik az a bíró, aki a férfi szabadon engedéséről döntött.

Elérhetetlen volt az Origo, a Bors és a vidéki Mediaworks-lapok

A webhely nem érhető el, 404, error – állt az érintett lapok oldalán.

Ellenzéki szörnyetegekről, átvert tüntetőkről és LMBTQ-propagandista szervezőkről ír Gajdics Ottó...

A publicista felhúzta magát a péntek esti, több tízezres demonstráción.

„Erőszakra készülnek a pénteki tüntetők!” – hergel a kormánymédia egy Reddit-poszt alapján, amit...

Egy szem Reddit-felhasználó azóta törölt bejegyzése alapján a megafonos Trombitás Kristóf, a Mandiner és a Magyar Nemzet is attól tart, hogy el fog durvulni a pénteki demonstráció.

Koncepciós eljárás, nehéz sorsú erdélyi család – névtelen cikkben mentegeti a Magyar Nemzet Novák...

Egy évtizeden át molesztálta egy gyermekotthon igazgatója a rábízott fiúkat, helyettese segíteni próbált neki eltussolni, ezért börtönre ítélték. Aztán jött az elnöki kegyelem.

A Magyar Nemzet leleplezte, hogy Karácsony Gergely valójában Schrödinger macskája

A főpolgármester hullámfüggvénye kvantumfizikai szuperpozícióba került: egyszerre ellenzi és nem ellenzi a rákosrendezői mini-Dubajt.

Már a látszatra sem adnak: külön dobozt kapott a Mandiner és a Magyar Nemzet a közmédia oldalán

A közpénzből működő Hirado.hu-t úgy használják, mintha az a tőle elviekben független KESMA része lenne. A médiahatóság szerint az ügy nem tartozik rájuk.

A GVH elnöke szerint a magas inflációról a multik nyereségéhsége is tehet

A letornázott inflációról pedig többek között a jól időzített kormányzati intézkedések. Rigó Csaba Balázs a Magyar Nemzetnek adott interjút.

A Magyar Nemzet exkluzív kérdése Szijjártó Péterhez: Fogunk fázni?

A kormányközeli lap mesterszinten űzi az alákérdezést, a külügyminiszter mesterien önismétel. Exkluzív kordokumentum.

Újabb pert nyert a Datadat, a Magyar Nemzetnek és 17 megyei lapnak is törölnie kell a róla szóló...

Fejenként kétmillió forintos sérelemdíjat is kell fizetniük. Korábban az Origo, az Index és a közmédia ellen is pert nyert a cég.

Kövess minket Facebookon is!