Egy éve jár a vásárhelyi tram-train, de ma épp nem igazán tudott elindulni
Tavaly ilyenkor indult be az ország első vasútvillamos-rendszere, ami Szegedet és Hódmezővásárhelyt köti össze. Megnéztük, hogy áll most Lázár János pályafutásának egyik legnagyobb beruházása.
Lázár János azt ígéri, mindent megadnak Budapestnek, de számára a vidék az első
A miniszter Palkovics Lászlót is méltatta, és először beszélt a közlekedést érintő terveiről.
Lázár János kitart amellett, hogy szerinte Brüsszelben sok kokainon élő „úriember” dolgozik
A 444.hu egy újbudai fórum előtt kérdezte a közlekedési és építésügyi minisztert.
Megjelent a kormányrendelet arról, mi minden kerül át Lázár János minisztériumához
Építési és beruházási miniszterből építési és közlekedési lesz, a lemondott Palkovicstól vesz át területeket.
Debrecenbe költözhet a közlekedési múzeum, magyar építészek tervezhetik az Új Nemzeti Galériát
Lázár János tárcája nem cáfolta a Népszava költözésről szóló információit.
Lázár János tram-trainek közül üzeni: örül, hogy minisztériumához került a közlekedés
„Az ember annyit ér, amennyit használ” – idézte hitvallását Lázár.
Távozik Vitézy Dávid közlekedési államtitkár
Palkovics László lemondása után a TIM megszűnik, a közlekedési terület Lázár János minisztériumához kerül. Az eddigi gyakorlat alapján az új miniszter hozza majd az új államtitkárt a területre,...
Lázár János felügyeletével elkezdik előkészíteni az Országház belső felújítását
A kormány 457,42 millió forintot biztosít hozzá. Ki kell találni, hogy hova kerüljön a Szent Korona, és hol működjön az Országgyűlés a munkálatok ideje alatt.
„600 millió nem is sok, elmegyek a miniszterelnök úrhoz” – Trócsányival és Lázárral adták át a...
Azt mondta a miniszterelnök, hogy jó ez a kupola, de olyan legyen, mint régen volt – mesélte Trócsányi a pénteki átadón, amin Lázár János is beszédet mondott.
Most, amikor lefagy az építőipar, a sok szaki tényleg dolgozhatna a lakások energiahatékonyságán
A lakóépületek energiahatékonysági projektjeivel rengeteg gáz megspórolható lenne. Csakhogy nehéz a finanszírozás, és ma még nincs elég szakember.
Kövess minket Facebookon is!