A Megafon 45 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre, mióta lemondott Novák Katalin és Varga Judit
2024. február 19. – 13:13
Február 10. és 16. között több mint 45 millió forintot költött Facebook-hirdetésekre a Megafon, ami bőven meghaladta a korábbi (február 8. és 14. közötti) időszak költését: ez a harmincmilliót lépte át. A mostani időszak azért kiemelten érdekes, mert február 10-én mondott le Novák Katalin és Varga Judit, és ezt követte Varga Judit exférjének kitálalása.
Meg is írtuk akkor, hogy a milliárdokkal kitömött Megafon orkánerejű gyurcsányozással reagált Novák Katalin és Varga Judit lemondására: csak szombat délután, vagyis a lemondás napjától másnap estig 98 posztot írtak a közösségi oldalra, majd ezután jöttek a Magyar Pétert célzó bejegyzések.
A Hirdetéstár-jelentés szerint a nyolc megafonos közül a legtöbbet, valamivel több mint 12 millió forintot Bohár Dániel költött a hirdetésekre, és a legtöbb (18) szponzorált bejegyzés is hozzá kapcsolható. Őt követi 16 poszttal és majdnem 11 millió forinttal Szarvas Szilveszter, majd itt jön egy nagyobb ugrás a 15 posztot hatmillió forinttal hirdető Apáti Bencére.