Évek óta kampányol a szegedi önkormányzat az „okos fűtés” mellett, de nem lehet tudni, mennyiért...

Szeged az egyik legszennyezettebb levegőjű város Magyarországon, megpróbáltuk kideríteni, mit tesz ez ellen a város vezetése.

… A szerző a Szegeder újságírója. A cikk a Szegeder és a Telex együttműködésének keretében jelenik meg a Telexen. …

Hogyan lehetne jó hely a szegedi rakpart?

Egy frissdiplomás tájépítész elképzelte, hogyan lehetne emberközelibb, szerethetőbb a szegedi Tisza-szakasz. Nemcsak a rakpart elavult, hanem az a szemléletmód is, melyben csak közlekedési...

… A szerző a Szegeder újságírója. A cikk a Szegeder és a Telex együttműködésének keretében jelenik meg a Telexen. …

Egy vállalkozó a saját pénzén újít fel két belvárosi utcát Szegeden

Igaz, nem egészen önzetlenül: az egyik alá mélygarázst építhet, ezért cserébe vállalta a beruházást.

… A szerző a Szegeder újságírója. A cikk a Szegeder és a Telex együttműködésének keretében jelenik meg a Telexen. Egy hosszabb, részletesebb verzió elérhető a Szegederen. …

Valami félrement a szegedi tram-train várva várt sűrítésénél

A novemberi induláskor még januártól csúcsidei 20 perces követési időkről volt szó, de egyelőre továbbra is óránként járnak a vasútvillamosok, néhány plusz járat lesz csak reggel és délután.

… A szerző a Szegeder újságírója. A cikk a Szegeder és a Telex együttműködésének keretében a Telexen is megjelent. Egy hosszabb, részletesebb verzió elérhető a Szegederen. …

Hatvan éve megszüntették volna, most az egész ország várja indulását

Szeged és Hódmezővásárhely között tizenötezer ember ingázik nap mint nap. Hétfőn beindul a tram-train, de hogyan jutottunk idáig, egyáltalán kinek az ötlete volt mindez, miért került végül az...

… A szerző a Szegeder újságírója. A cikk a Szegeder és a Telex együttműködésének keretén belül a Telexen is megjelent. …

Kövess minket Facebookon is!