Újabb nap, újabb pereket vesztett Orbán Viktor
A miniszterelnök kedden az RTL és a Magyar Narancs ellen maradt alul, a Spar miatti perekben 1-4-re áll.
Újabb sajtópert bukott el Orbán Viktor
Orbán–sajtó 1-2. A miniszterelnök azután perelt be több lapot, hogy lehoztak egy cikket a Spar ausztriai vezérigazgatójáról.
A legtöbb elbukott sajtóper 2023-as dobogósai: Magyar Nemzet, Mediaworks, Origo
Hat év alatt összesen közel 400 helyreigazítási pert vesztettek el a kormányközeli médiatermékek.
Petry Zsolt nem bánta meg a migrációról tett nyilatkozatát, de már profibban fogalmazna
A jelenleg Törökországban dolgozó kapusedző szerint a politika túlságosan átitatja a sportot.
Megnyerte első sajtóperét a Szegeder, amelyben a városi piacigazgató lépett jogi útra a lappal...
A másodfokú ítélet szerint a vitatott cikk élvezi a sajtószabadság, a szabad tájékoztatás védelmét.
Tavaly 29 helyreigazítási pert veszített a kormánymédia, ebből 13-at az Origo
A kormánymédia által elveszített sajtóperek száma egyre csökken.
Gyurcsányék beperelték a Telexet, jogerősen nekünk adott igazat a bíróság
A DK azt a cikkünket kifogásolta, amelyben arról írtunk, hogy a párt végül kihátrált a korábban általuk is támogatott Iványi Gábor mögül az ellenzéki köztársaságielnök-jelöltről döntő egyezkedések...
Donáth Anna első fokon pert nyert a kormánysajtó ellen
2019-ben egy csomó olyan cikket jelentettek meg róla, amelyben zaklatónak állították be.
Márki-Zay Péter sajtópert nyert a köztévé ellen, a közmédia fellebbez
Az elsőfokú, nem jogerős ítélet szerint valótlant állítottak az M1 híradójában az ellenzéki miniszterelnök-jelöltről.
Manipulált fotók, hamis állítások – hat sajtópert nyert Mártha Imre az Origo és a Metropol ellen
A kormánypropagandát terjesztő lapok arra hivatkoztak: sajtószabadság van.
Kövess minket Facebookon is!