El a kezekkel a sajtótól! Támogatás!

Kínai autó

Új kínai autómárka jött Magyarországra
Az olcsóbb elektromos haszonjárművük 14,6 millió forinttól kapható.
Nehéz eldönteni, hogy kinek való a legerősebb hibrid kisautó
Közel 200 lóerős a kínai MG3, de egyáltalán nem sportos, és nem is különösebben takarékos. Származása ellenére egészen jó minőségű, és hét év garanciát adnak rá.
A villanyautó vagy a plug-in hibrid élhetőbb? A BYD-nek kétféle válasza van a kérdésre
A gyorsan terjeszkedő kínai gyártó Seal U-modelljei tisztán elektromos hajtással akár 500 kilométert is megtehetnek két feltöltés között, a hálózatról tölthető hibrid viszont sokkal olcsóbb és ebben...
Az Egyesült Államokban gyártana akkumulátorokat a CATL, ha Trump vevő az ötletre
Egyszerre lenne logikus és meglepő fejlemény, ha a kínai gyártó megtelepedhetne az USA-ban.
Megszületett a döntés a Kínában gyártott villanyautókra kivetett európai uniós büntetővámról
A rendelkezés csütörtökön hatályba léphet, a vám az autógyártótól függően akár 45,3 százalék is lehet.
Megvan, mekkora büntetővámot szabna ki a kínai elektromos autókra az Európai Bizottság
A BYD termékeit 17,4 százalékos pluszvámmal sújtanák.
Bezárja európai központját az egyik legnagyobb kínai autógyártó
A villanyautó-piac bővülési ütemének csökkenése miatt száz németországi munkatársát bocsátja el a Great Wall Motors, de a cég típusait továbbra is forgalmazni fogják Európában, igaz, a kereslet...
Autógyár helyett cseresznye
És szarvasmarhasperma.
Reuters: Elkaszálták az olcsó Tesla tervét, Musk: A Reuters ismét hazudik
A Model 2-ként emlegetett típus kilencmillió forintnak megfelelő összegbe került volna, de a Tesla elkésett a tervezéssel és a megvalósítással, így kínai versenytársak előzhetik meg.
Ilyen vezetni a BYD húzómodelljét, ami a Tesla sikerét szárnyalná túl
A szegedi gyárat építő kínai BYD középkategóriás villanyautója, a Seal erősebbik verziója akár egy Porsche 911-et is képes faképnél hagyni, hétköznapi használhatósága és ár-érték aránya szintén...