BKV

RSS

Gigantikus jegybevétel-kiesése volt tavaly a BKK-nak

A fővárosi cég 25,5 milliárd forintos menetdíjkiesést könyvelt el 2020-ban, emellett 100 millió forintot költött a koronavírus-járvány elleni védekezésre.

A troli tetején utazott valaki pár megállót, a sofőrnek hiába szóltak, nem nézte meg

Másnap beadta a lemondását.

Világgazdaság: Több száz buszt venne 30 milliárdos hitelből a BKV

Ezzel szorítanák ki a külső szolgáltatókat és fiatalítanák a flottát. Már ha kapnak rá pénzt és engedélyt.

BKV offshore-ügy: A megbízott cég szerint ők jogszerűen működnek

A közbeszerzési eljárásban pedig szerintük nemzetközileg elismert partnerrel pályáztak.

Fürjes: Bárki tehet feljelentést a főváros offshore buszbeszerzési ügyében

Az államtitkár szerint az is különös, hogy az offshore cégnek naponta mindössze tízezer forintnyi kötbért kell fizetnie.

Karácsony: A BKV nem szerződik offshore hátterű vállalkozással

Tüttő Kata „az egyik legegyenesebb, legtisztességesebb, Budapest ügyeiért legelkötelezettebb ember”, akit a főpolgármester ismer.

Nem tökéletes a négyes metró peronvédelmi rendszere

Tavaly és idén négyszer volt kisebb-nagyobb leállás, de a BKV szerint az utasok nem voltak veszélyben.

Haladékot kért a BKV-buszok szállítására az offshore-hátterű nyertes

A kérelmet a koronavírusjárványra hivatkozva nyújtották be, a BKV egyelőre az indokoltságot vizsgálja.

Új bérrendszer jön a fővárosi cégeknél, akár négymillió is lehetne a BKK-vezér fizetése

Megállapították a fővárosi cégek vezetésének a fizetési táblázatát, de fizetésemelés a járványhelyzet és a költségvetési problémák miatt csak később lehet.

Vizsgálatot indít a BKV a buszbeszerzéseken részt vevő, offshore-hátterű cég miatt

Karácsony azt szeretné, hogy offshore-hátterű cégek ajánlatot se adhassanak be.

Nem kell kiköltöznie a BKV-nak a ferencvárosi kocsiszínből, milliárdokat spórolhat az állam a Kúria döntésével

A 1,5 milliárdos kötbért mellett nagyjából 5-10 milliárd forintnyi közpénzt takarítottak meg.

Mfor: Offshore-hátterű cégtől bérel buszokat a BKV

A szálak egészen egy magyar milliárdosig vezetnek.

Nincs megegyezés a 3-as metró alagút-felújításáról

A BKV és a kivitelező Swietelsky összekapott a többletkövetelésen. Új kivitelezői pályázatot készítenek elő.

Megkezdődött a metrópótlás: se tumultus, se dugó

Nem volt tumultus, jól pörögtek a buszok, viszont az autók elkerülték a környéket, mindössze a Kiskörút egy részén volt torlódás.

Kis forgalom mellett jól pörgött a belvárosi metrópótlás, de látszik, hol lesznek problémák

Szombat délelőtt, az első napon szinte akadálytalanul pörgött a buszcsorda.

A 4-es metrónál fizikailag lehetetlen a járatsűrítés

A BKV buszflottájában van tartalék: jöhet megint az öreg Ikarusokból álló felmentő sereg. A 3-as metró alagút-felújításánál levonulhat a kivitelező, a 2-es metró Örs vezér téri balesete még mindig megmagyarázhatatlan rejtély. Interjú Bolla Tibor BKV-vezérrel.

Szombaton kezdődik a 3-as metró felújításának legzűrösebb része

A legforgalmasabb belvárosi szakaszt lezárják. A gyalogosoknak, autósoknak, kerékpárosoknak egyaránt nehéz lesz.

Büntetőfékezéssel oktatta a buszt, dudakoncertet kapott

A műsort a 98-as busz fedélzeti kamerája rögzítette Budapesten, a Ferihegyi úton, az agresszív autós kiszállt magyarázni.

Karácsony: A kormány meg akarja akadályozni Budapest zöld járműbeszerzését

A főpolgármester szerint egy nyamvadt szignót sem képesek adni egy papír aljára, hogy a szükséges hitelt felvehessék. Vagy mégis?

Naponta átlagosan 145 autóbusz romlik el Budapesten

A megbízható buszok közé tartozik a Mercedes, a MAN és az öreg Ikarus, a legrosszabb számokat a magyar Modulo buszok adják.

Őrjöngő utasok miatt kérnek segítséget a BKV-sofőrök

A Magyar Narancs birtokába került felvételen nagyon agresszívan reagált egy utas arra, hogy felszólították: viseljen maszkot.

Ételosztóként dolgozik a börtönben az egykori BKV-vezér

A hűtlen kezelés miatt öt év szabadságvesztésre ítélt Kocsis István hajnali ötkor kel, de délben le is jár a munkaideje.

Tíznaponként 3 millió forint kötbért fizet a BKV a ki nem ürített kocsiszín után

A BKV 15 éve adta el a területet, de máig nem ürítette ki. A kötbér már több mint 1 milliárd forint.