2022. december 23. – 11:22
A megoldás: három, és így is másfélpercesre nyúlik a humán erőforrás igénybevételével egyébként maximum öt másodperces művelet.
Mindez a Boston Dynamics karácsonyi reklámfilmjéből derül ki, amelyben a cég három, Spot névre keresztelt robotkutyája juttat fel egy masnit a karácsonyfa tetejére:
Nem akarunk semmi jónak az elrontói lenni, ezért aki szívesen szánna robotkutyánként nagyjából 30 millió forintot (kiegészítőkkel együtt valószínűleg sokkal többet) arra, hogy a kisujját se kelljen megmozdítania karácsonykor, annak íme néhány tipp, mit kezdhet a hirtelen felszabadult másfél percével, amíg a robotkutyák elvégzik a bonyolult akciót helyette:
- meghallgathatja minden idők karácsonyi slágerének nagyjából felét (de mint tudjuk, ennyi bőven elég is belőle),
- lehúzhat egy pálinkát, mielőtt megérkezik az anyósa/apósa/idegesítő unokatesói,
- elsétálhat a teljesen használhatatlannak bizonyult karácsonyfatartóval a kukáig, és káromkodhat közben egy ízeset,
- kiveheti időben a sütőből a bejglit, mielőtt mentehetetlen állapotba kerülne,
- bemenekülhet a vécére a fejére nővő gyerekek elől, akik szerint most már tényleg Bármelyik Pillanatban jöhet a Jézuska,
- eszébe juthat, kinek nem vett ajándékot, pedig kellett volna,
- előkotorhat egy tavalyról megmaradt illatosított gyertyát, amit attól a munkatársától kapott, akivel két év alatt két mondatot váltottak összesen, és újracsomagolhatja szépen az elfeledett illetőnek,
- vagy csak simán leülhet egy fotelbe, megnézheti a Boston Dynamics kedves karácsonyi reklámját, és elmélázhat azon, miért adott ki összesen majdnem 100 millió forintot (vagy többet) azért, hogy három robot felrakjon egy masnit a fájára.
Azoknak pedig, akiknek nem telik ehhez hasonló mókázásokra, kellemes, konfliktusoktól mentes karácsonyfadíszítést kívánunk!
A cég tavaly év végi reklámjában egyébként táncoltak a robotok, ezt is megnézheti, ha nagyon elege van már a karácsonyi készülődésből.