Nem tudott minden utasnak transzfert küldeni a Wizz Air, többen lemaradtak az eleve késve induló budapesti járatról

2024. június 27. – 18:53

Másolás

Vágólapra másolva

A fővárosi kormányhivatal szerdán jelentette be, hogy az elmúlt napokban tapasztalt jelentős késések miatt hatósági ellenőrzést indított több légitársaság, köztük a Wizz Air ellen. Egyik olvasónk most arról írt, hogy a Wizz Air Milánóból Budapestre tartó szerdai járata késett sokat, és az utastájékoztatással is problémák voltak. A gép eredetileg szerda este szállt volna fel Milánóból, azonban másnap reggelre csúszott az indulás. Erről a légitársaság éjfél körül tájékoztatta az utasokat, és azt ígérték nekik, hogy szállást, ételt, és másnap reptéri transzfert biztosítanak számukra. Olvasónk elmondása szerint a Wizz Air nem tudott mindenkinek ugyanabban a hotelben szállást biztosítani. Sőt, olyanok is voltak, akiknek egyáltalán nem jutott szállás, emiatt már a reptéren kavarodás alakult ki.

Olvasónk éjfél után jutott el a szállásra, de nem lehetett tudni, hogy reggel mikor indul a gépük. Reggel hiába várt, nem érkezett meg a Wizz Air transzferbusza a szálláshoz. Arról is eltérő információkat kaptak a központi telefonszámon és a Wizz Air applikációján keresztül, hogy mikor indul a járatuk. Végül olvasónk a szálláshely menetrend szerinti transzferbuszával jutott el a reptérre, és már a buszon ülve, nem sokkal a gép indulása előtt kapott egy emailt a Wizz Airtől, hogy nem tudtak transzfert szerezni, a járat pedig 9-kor indul. A megadott check in kapunál nem volt senki, a reptér küldött oda valakit, akinél le tudta adni a csomagját, amiről később kiderült, hogy elkeveredett a milánói reptéren.

Az esettel kapcsolatban megkerestük a Wizz Airt. Válaszukban azt írták, hogy a viharos időjárás miatt kellett átütemezniük a milánói járatot csütörtökre. „A protokollnak megfelelően szállás és étkezési utalvány felajánlásával gondoskodott minden érintett utasról. A légitársasággal szerződéses kapcsolatban álló földi kiszolgáló cég segített az arra igényt tartó utasoknak szállást foglalni az éjszakára. Másnap reggel azonban az időjárás okozta forgalmi problémák miatt a Wizz Air nem tudta biztosítani a transzfert időben az utasoknak a szállásuktól a repülőtérig” – írták.

Összesen hat utas maradt le emiatt a reggeli járatról. Nekik térítésmentesen átfoglalták a jegyüket egy esti járatra. Ők június 28-án repülnek vissza Budapestre, további egy éjszakára biztosítottak nekik szállást. A Wizz Air állítása szerint megvizsgálták az esetet, és arra jutottak, hogy minden poggyász rendben megérkezett Budapestre.

Az Utazómajom is beszámolt a Milánóból Budapestre tartó járat kálváriájáról. Egyik olvasójuk arról számolt be, hogy 30 utas rekedt az olasz városban. Többen a konzulátus segítéségével jutottak ki a reptérre, de már nem érték el a gépüket. Először úgy volt, hogy még csütörtökön haza tudnak jönni, de a WizzAir azt közölte, hogy csak 28-án indul járat, és annak időpontját is már megváltoztatták egyszer.

Múlt vasárnap több tucat szurkoló nem jutott ki a magyar válogatott Skócia elleni Eb-meccsére az Eurowings stuttgarti járatának késése miatt. Június 15-én a Wizz Air Dortmundba tartó gépe késett, ami miatt a gépen utazó szurkolók lekéshették a Svájc elleni meccset.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!