Újabb sajtópert bukott el Orbán Viktor
Orbán–sajtó 1-2. A miniszterelnök azután perelt be több lapot, hogy lehoztak egy cikket a Spar ausztriai vezérigazgatójáról.
Helyreigazítást közölt a Metropol, valótlanságokat állítottak a fővárosi gyomhelyzetről
Tavaly augusztusban arról írtak, hogy karácsonyék évekre tönkrevágták Budapest zöldterületeit.
Eltűnt a Pesti Srácok oldaláról a helyreigazítás, ami miatt felmondott az oldal egyik munkatársa
Ábrahám Róbert rosszul viselte, hogy az Osváth Zsolt lejáratására született anyag miatt helyreigazítást közölt a lap, aminek 24 óráig kellett önállóan elérhetőnek maradnia.
Osváth Zsoltról közölt helyreigazítás miatt felmondott a Pesti Srácok munkatársa, aztán...
Ábrahám Róbert kiakadt azon, hogy Osváth Zsolt meg sem történt pedofilügyének emlegetése miatt helyreigazítást tett közzé volt munkahelye.
26 bekezdésben igazítja helyre az Origo a korábbi hazugságait Juhász Péterről
Valótlanul állította, valótlanul híresztelte, valótlanul állította és valótlanul híresztelte, hogy megverte, összeverte, begyógyszerezte, brutálisan megütötte.
Alföldi Róberttől is bocsánatot kért az Origo, miután három cikkben is hazudtak róla
Folytatódik a Fidesz-közeli média helyreigazítási hulláma.
Ötmillió forintot kell fizetnie az Origónak a Juhász Péterrel kapcsolatos hazugságaik miatt
A Média1 szerint 27 különböző helyreigazítást is kell majd közölniük mindössze 15 nap alatt a címlapjukon.
Helyreigazítás
Erdő nélküli lombkoronasétány: beperelte az Átlátszót a nyírmártonfalvai polgármester
Filemon Mihály helyreigazítást és bocsánatkérést követel.
Végül csak bocsánatot kért a TV2 Donáth Annától
A tévét a bíróság kötelezte erre, mert még 2019-ben valótlanul állította a momentumos EP-képviselőről, hogy szexuálisan zaklatott egy fiatalkorú lányt.
Kövess minket Facebookon is!