Duna Aszfalt

Öt év alatt 91 milliárdnyi profitot termelt Simicska Lajos útépítő utódja
Több mint 157 milliárdnyi árbevételt és 24,4 milliárdos profitot hozott 2019-ben a Duna Aszfalt. Ez nemcsak a cég, hanem a teljes magyar építőipar történetében rekord.
Kilencvenmilliárdért építi meg az új Duna-hidat Paksnál a kormány kedvenc útépítője
A hídra főleg a paksi atomerőmű bővítése miatt van szükség, és 25 kilométernyi utat is építhet hozzá a Duna Aszfalt a következő három évben.
Így néz ki, amikor Szíjj László 145 milliárdos útépítésért repül Afrikába
A negyedik leggazdagabb magyar azért utazott a Kongói DK-ba, mert egy világszinten számottevő útépítést készít elő a világ egyik legkorruptabb országában.
Rejtőzködő harcostárs szállt be Mészárosék családi cégébe
A második legismertebb tiszakécskei milliárdos, Varga Károly, akinek korábban is volt üzleti kapcsolata Mészáros Lőrinccel, egy követelésért cserébe 2 százalékos részesedést kapott a Talentis Zrt-ben.
Épp most élesztik újra a Simicska-birodalom ékkövét
Mészáros Lőrinc üzleti körének alvállalkozójakánt tér vissza a fővárosba az egykori Simicska-birodalom zászlóshajója, a Közgép. A Déli összekötő vasúti hidat korszerűsítik.
138 milliárd forintos afrikai útépítés reklámfilmjében tűnik fel a Duna Aszfalt
A világ egyik legkorruptabb országában vesznek részt egy világkereskedelmi szempontból számottevő útépítésen. A kollégáik nagy nehézségekkel küzdenek.
Reménytelen, hogy valaha is megtérüljön a 45 milliárdos zalai tesztpálya
Ez lenne a kormány értelmes, előremutató nagyberuházása. De elemzésünk alapján a várható előnyökhöz képest finoman szólva is aránytalan a tesztpálya brutális költsége.
A teljes magyar építőipar nyolcadából már a NER húzza a hasznot
Tavaly a 6000 milliárd forintos magyar építőipar nyolcadát már fideszközeli vállalkozók ellenőrizték, fele részben Mészáros Lőrinc és Szíjj László kettőse.
Napi 35 milliót tett zsebre tavaly Mészáros Lőrinc üzlettársa autópálya-építésből
A magyar építőiparban soha egyetlen cég sem csinált akkora árbevételt, mint amekkorát tavaly az állami útépítési tendereken taroló Duna Aszfalt összehozott.
Nem épül a legnagyobb hazai uniós fejlesztés, pedig egy éve letették az alapkövét
Pénz nincs, kapacitás nincs, vagy a választások miatt kell inkább másra fordítani az erőforrásokat, és ezért sorolták hátra a Miskolcot a szlovák határral összekötő M30-at?
Kövess minket Facebookon is!