Autópálya

Ausztria már kipróbálta, de rövid időn belül visszavonta az óránkénti 140 kilométeres sebességhatárt
Az új KRESZ-ben tervezett sebességhatár-emeléshez hasonló történt 2018-ban Ausztriában, de másfél évvel később környezetvédelmi okok miatt visszakozott a lazítástól az osztrák kormány.
Lázár János minden korábbinál keményebben ment neki az egyik legnagyobb építési vállalkozásnak
Nemcsak az államtól nem kaphatna szerződést a Strabag, de a többi, államnak dolgozó építési cégtől sem.
Látványos drónfelvételeken, ahogy a behavazott Alföldön építik a Romániába vezető új autópályát
Az M49-es autópálya Szatmárnémetivel köti majd össze Magyarország nagy részét.
Lezárult a műszaki mentés, újra halad a forgalom az M1-esen
Az M0-son több autó, az M1-es autópályán egy kisteherautó és egy kamion ütközött.
150 km/h-s sebességhatárt tesztelnek az egyik cseh autópályán
A D3-ason Tábor és České Budějovice között lehet majd gyorsabban menni.
Luxus autópályáink lesznek pár év múlva, csillagászati összegért
Drágábbnak ígérkezik az M1-es idén induló bővítése, mint az új autópályák építése, részben az igen magas műszaki követelmények miatt.
Úgy építették meg a Miskolc melletti autópályát, hogy az két év után szétcsúszott, Lázár szerint...
Őszre építhetik újra az M30-as autópálya Miskolc és Szikszó közötti szakaszát, amit az átadás után nem sokkal le kellett zárni.
„Amikor a fuvarozóknak felvetettem, hangosan kinevettek” – a 389 milliárdos mohácsi Duna-híd nagy...
Lázár János a közlekedésinfón részletesen elmagyarázta, miért van szükség a mohácsi Duna-hídra. Logisztikai és közlekedési szakemberek szerint a jól hangzó érvelés több helyen sántít, és nehéz...
Megmagyarázta Lázár János, miért van szükség a Mohácsról látszólag a semmibe vezető, 389...
Brutálisan sok pénzből épít a magyar állam kétszer két sávos hidat a 17 ezres Mohács és a 700 fős Újmohács közé a Dunára. Amikor a Közlekedésinfón rákérdeztünk, miért olyan fontos ez a projekt,...
Kövess minket Facebookon is!