Milyen Balenciaga?! Az IKEA törülközőszoknyája sokkal menőbb és olcsóbb is

2023. november 18. – 18:30

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Megint polgárpukkasztós kedvbe jött a Balenciaga, ezúttal egy olyan szoknyát dobtak piacra, ami úgy néz ki, mint egy törülköző. Az ára: 925 dollár, azaz nagyjából 320 ezer forint, a divatház 2024-es tavaszi-nyári kollekciójának részeként debütált a párizsi divathéten.

Aki nagyon trendi akar lenni, kombinálhatja a spanyol–francia luxusmárka tavaly piacra dobott szemeteszsák-táskájával és direkt lerongyosított cipőjével is, a teljes szett – törülközővel, zsákkal, szakadt dorkóval együtt – csak alig több mint másfélmillió forintba kerül. A hülyének is megéri!

Ácsi! Mielőtt előkapná a hitelkártyáját, álljon meg egy pillanatra, és jusson eszébe, hol lehet sokkal olcsóbban derékra csavarható törülközőt kapni.

Eltalálta: az IKEA-ban.

Tudja ezt az IKEA is, ezért jól meg is trollkodta a Balenciaga high fashion-törekvését:

Az „extra puha és jó nedvszívó képességű” VINARD törülköző a bútoráruház honlapja szerint „minőségi hatást kelt”, és csak 3990 forintba kerül! Tegye el szépen, a hitelkártyáját.

A lényeg, hogy tökmindegy, hol és mennyiért veszi, most már biztos, hogy aki nem törülközőbe csavarva ugrik le mostantól a közértbe, az nem menő.

Az IKEA (pontosabban a márka brit leányvállalata) egyébként azóta követheti szoros figyelemmel a Balenciaga kollekcióit, mióta a divatmárka 2017-ben elég látványosan lekoppintotta a svéd cég ikonikus nagy kék bevásárlótáskáját. Az IKEA azt sem hagyta szó nélkül, készítettek egy útmutatót, hogy mi alapján ismerhető fel az eredeti IKEA-táska: például, ha megrázzuk, akkor zörög, elbírja a téglát, de akár vízzel is feltölthető, könnyen tisztítható és persze nagyon-nagyon olcsó.

A Balenciaga Törülköző Szoknyája egyébként – bár illeszkedik a márka arculatába – már csak azért is fura, mert a divatház kreatív igazgatója, Demna Gvasalia (művésznevén csak Demna) az elég megosztóra sikeredett 2023-as tavaszi–nyári kollekció és az ahhoz kapcsolódó, közfelháborodást keltő marketingkampány után megígérte, hogy most már felhagy a polgárpukkasztással, és „érettebb és komolyabb megközelítést” fog alkalmazni a jövőbeli kollekciók tervezése során.

No, ebből az érett és komoly megközelítésből született a szoknya, ami igazából törülköző, és többek között ez a (majdnem négymillió forintos) hálós táska, ami megszólalásig hasonlít azokra a végtelenre nyújtható – a gulyáskommunizmus hangulatát idéző – bevásárlószatyrokra, amikkel leginkább a piacokon lehet összefutni, nem a kifutókon.

(via highsnobiety.com)

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!