Az új mezgyártó után egy új mezszponzort is kapott a Ferencváros

2024. július 3. – 13:41

Másolás

Vágólapra másolva

Alighogy bemutatta új gyártásban készülő mezeit a Ferencváros, mezszponzorból is újat kapott: a SUPERZ. nevű magyar parfümmárka három évre írt alá szerződést a futballklubbal, derül ki a fradi.hu-n megjelent közleményből.

Fotó: Fradi.hu
Fotó: Fradi.hu

Az FTC oldalán olvasható bemutatás szerint a SUPERZ. Budapest három évvel ezelőtt alakult meg, mára Magyarország legnépszerűbb parfüm brandjévé vált, és kilenc hazai üzletük mellett Olaszországban is elérhetők a termékeik.

A szponzori logó a mezek hasi oldalán lesz látható, az új mezek pedig a július 23-i Bajnokok Ligája selejtező meccsen debütálnak, ahol a Fradi a walesi The New Saints FC vagy a montenegrói FK Decic csapata ellen lép majd pályára.

A harmincötszörös magyar bajnok Ferencváros hazai meze továbbra is zöld-fehér csíkos lesz, aminek a gallérjára a csapat egyik mottóját, a „Küzdeni mindig, feladni soha” szlogent varrták, míg az idegenbeli fekete alapon zöld mintás marad, az aranyszínű mezen pedig a három E (Erkölcs, Erő, Egyetértés) található.

Korábban felmerült, hogy a Fradi az orosz Gazprommal tárgyal a szponzorációról, a klub a bérleteseinek még egy kérdőívet is küldött, amelyben arról érdeklődtek, mit szólnának ahhoz, ha a Gazprom lenne a Fradi új szponzora. Hogy végül a szurkolói visszajelzések miatt, vagy egyéb okokból nem az orosz nagyvállalat lett a befutó, arra nem tér ki a közlemény. A Ferencváros fő mezszponzora továbbra is a Telekom.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!