Férfiszoknyák, pixelek, logók és hírességek – Pharrell Williams bemutatta első Louis Vuitton-kollekcióját
2023. június 21. – 12:03
Bemutatta első kollekcióját a Louis Vuitton férfirészlegének új kreatívigazgatója, Pharrell Williams. A párizsi Pont Neufön megrendezett divatbemutatón olyan hírességek jelentek meg, mint Rihanna, Beyoncé és Jay-Z, Zendaya, Jared Leto és Kim Kardashian (utóbbi plüss hasitasiban!).
A tizenháromszoros Grammy-díjas amerikai énekes és zenei producer idén februárban lett a luxusmárka új művészeti vezetője, miután a márka előző tervezője, Virgil Abloh 2021-ben meghalt. A 41 éves Abloh az egyik legnagyobb hatású kortárs tervező volt, első afroamerikaiként lett művészeti igazgató francia luxusdivatháznál. A Time magazin 2018-ban a világ 100 legbefolyásosabb embere közé választotta.
Nem kis vállalás volt átvenni tőle a márka férfirészlegének irányítását. A főként zenei producerként ismert Williams elsőre meglepő választásnak tűnhetett a feladatra, de nem volt teljesen járatlan a divat világában: évek óta a Human Made utcai ruházati márka, illetve a G-Star Raw Denim társtulajdonosa, valamint a Billionaire Boys Club, valamint az Ice Cream divatmárkák alapítója. 2004-ben közös napszemüveg-kollekciót is tervezett a Louis Vuitton akkori tervezőjével, Marc Jaconbsszal.
A Reuters beszámolója szerint a bemutató előtt Williams Ablohra utalva azt mondta, „Én vagyok a második fekete ember, aki valaha is megtapasztalta ezt a bolygón, a világ legnagyobb divatházában”.
A Párizs központjában, a történelmi Pont Neuf hídon megrendezett divatbemutatón olyan hírességek jelentek meg, mint az egyre terhesebb Rihanna és férje, A$AP Rocky, Zendaya és Kim Kardashian.
Williams úgy tűnik, magabiztosan halad tovább az Abloh által kikövezett úton: a lezser utcai stílust és a deszkás szubkultúra stílusjegyeit vegyíti a (csendesnek egyáltalán nem nevezhető) luxusdivattal, miközben természetesen ott vannak a töménytelen mennyiségben ruhákra szórt LV logók, a nagy táskák, sapkák és csizmák, valamint a márka jól ismert színei és mintái – pixelezve. No és persze a férfiszoknyák.
A teljes kollekció a Vogue lapozgatójában böngészhető.