A briteknél sem lesz tovább a tévében a Russia Today

2022. március 18. – 09:32

Másolás

Vágólapra másolva

A brit médiafelügyeleti hatóság, az Ofcom azonnali hatállyal visszavonta az orosz Kreml-közeli csatorna, az RT (Russia Today) sugárzási engedélyét Nagy-Britanniában.

A csatornát korábban az Európai Unió területén is betiltották az EU szankciói keretében.

Az Ofcom közleménye szerint a hatóság nem tartja alkalmasnak az RT-t arra, hogy brit sugárzási engedélye legyen, és nem tartja a csatornát megbízható adónak.

Kapcsolódó
Kövess minket Facebookon is!