DPD: A tucatjával kapott fenyegető vagy zaklató üzenetek nem segítik a helyzet megoldását

Tucatjával kaptak fenyegető vagy zaklató üzeneteket a DPD vezetői a kézbesítési késések miatt – írta a csomagküldő cég keddi közleménye. Hozzátették, hogy a késések a küldemények körülbelül 10 százalékát érintik, és azon dolgoznak, hogy minden csomag mielőbb megérkezzen a megfelelő címzetthez.

Az utóbbi időben sok panasz érkezett arról, hogy nem érkeztek meg időre a DPD-vel szállított küldemények, és az ügyfelek a szállítás állapotát jelző felületről nem tudják kideríteni, hogy mikor érkezik meg a csomagjuk. A csomagjaikra várakozók egy Facebook-csoportot is létrehoztak „DPD Hungary károsultak” névvel, ahol a tagok egymás közt osztják meg a hasonló problémáikat. Sokak szerint a DPD raktárában várakozik a küldeményük, de az ügyfélszolgálat elérhetetlensége miatt nem tudnak tájékoztatást kérni.

Varga László, a DPD kereskedelmi- és marketing igazgatója a Telexnek megerősítette, hogy vannak bizonyos csúszások, de ezek szerintük elsősorban Budapesten jelentkeznek – ott is főként azokban a kerületekben, ahol „extrém módon” megnőtt az előző évekhez képest a csomagforgalom. A helyzetről ebben a cikkben írtunk bővebben.

A DPD közleménye szerint az év végi, kiemelkedően nagy csomagforgalom miatt egyes budapesti és főváros környéki területeken kézbesítési késések alakultak ki. Azt írták, erről a címzetteknek folyamatos tájékoztatást adnak, és sajnálják, hogy az év ezen időszakában nem a megszokott színvonalon tudnak teljesíteni. Jelenleg minden kollégájuk és partnerük a kialakult probléma mielőbbi megoldásán dolgozik.

Kiemelték, hogy a csomagok nem vesztek el, azok útja pontosan követhető, és valamennyi küldemény jelenleg is kézbesítés alatt áll. „A DPD Hungary munkatársai és alvállalkozói megerősített kapacitással, hétvégi munkavégzéssel és folyamatos operatív ellenőrzés mellett azon dolgoznak, hogy minden csomag mielőbb megérkezzen a címzetthez” – írták. A karácsony előttre tervezett utolsó kézbesítési nap december 23. lesz, de a budapesti címek esetén a december 15. előtt a feladóktól átvett csomagok esetén biztosítják az első kézbesítési kísérletet karácsony előtt. Ez a dátum a vidéki csomagok esetében december 19.

Közleményükben azt is írták:

„Elhatárolódunk attól a gyakorlattól, amely során magánszemélyek vagy közszereplők vállalati vezetőink közvetlen elérhetőségeit nyilvánosságra hozzák és arra buzdítják ügyfeleinket, hogy ezeken a személyes csatornákon keresztül is próbálják elérni a céget. Az elmúlt időszakban tucatjával kapott fenyegető vagy zaklató üzenetek nem segítik a helyzet megoldását.”

Hozzátették, hogy a DPD Hungary célja a problémák felelős és mihamarabbi kezelése, és nem azok eszkalálása. „A DPD Hungary teljes felelősséget vállal a kialakult helyzet kezeléséért, és mindent megtesz annak érdekében, hogy a ránk bízott csomagok biztonságban és a lehető legrövidebb időn belül megérkezzenek a címzettekhez” – írták.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!
További élő árfolyamok!