Tavaly novemberben szántotta be küldte téli álomra a Bubit a BKK, nagy megújulást ígérve a tavaszi visszatérésre. A tavaszi szezon eddig március elején kezdődött a közbringáknál, idén április végére, május elejére ígérik a nyitást. Nem ez lesz első csúszás a projektben, az indulásnál fél évig tesztüzemben tekerték a tankokat az elszánt vállalkozók.
Mióta február végén összerakták az első új kerékpárt, a BKK nem győzi sajtóközleményekben és Facebook-posztokban sulykolni a bringák könnyítését: az eddigi 24,5 helyett 21,4 kilót nyomnak majd.
Arról kevesebb szót ejtenek, hogy miközben tavaly 15 százalékkal nőtt a budapesti kerékpárforgalom, decemberben már 29% és 95% közti emelkedést produkálva 2019-hez képest,
a Bubi flottája 2079 darabról az öt évvel ezelőtti szintre, 1200-ra csökken.
Ez a tény pont elég ok arra, hogy elkészítsünk egy újabb értelmetlen infografikát, a megújult Bubi össztömegéről: ha ezt is belevennék a sikerpropagandába, még kedvezőbb számokat tudnának felmutatni!