Hatalmas, piros szivacscsizmában járnak idén az igazán trendérzékenyek

2023. február 10. – 14:57

Másolás

Vágólapra másolva

Úgy tűnik, idén a gigaméretű kiegészítők fogják uralni a trendeket, Kylie Jenner hatalmas oroszlánfejes kitűzője után itt van a piros gumicsizma puffasztott verziója, ami úgy hódította meg pár nap alatt az egész internetet, hogy hivatalosan február 16-ától dobják csak piacra.

A cipellőt, aminek a fantázianeve nem túl meglepő módon „Big Red Boot”, a New York-i MSCHF divatmárka mutatta be múlt héten. Ha valakinek semmit nem mondana ez a név: ez a dizájnerkollektíva tervezte Lil Nas X sátáni Nike cipőit, amiket azonnal elkapkodtak a különc cipőmániások, aztán visszahívták őket, mert a Nike nem igazán ment bele abba, hogy lekoppintsák a cipőiket.

De ez a márka felelős a fájdalmas szóviccen alapuló Birkinstock-papucsokért is, amik a népszerű Birkenstock szandálok mintájára készültek, csak éppen méregdrága Birkin táskákból.

A márka legújabb, valószerűtlenül nagy cipői leginkább a klasszikus animehős, Astro Boy piros csizmáira hasonlítanak, a cipőket 350 dollárért (nagyjából 128 ezer forintért) lehet majd megvásárolni február 16-tól. Mielőtt csekkolnánk a bankszámlánkat, és elmorfondíroznánk azon, hogy a fizetésünk hány százalékát áldoznánk fel a menőség oltárán, gyorsan tegyük hozzá: a cipőhöz tartozó lábrögzítő (ami arra való, hogy ne essen ki az irreálisan nagy cipőből a reális méretű lábunk) már jóval drágább, 800 dollárba (292 ezer forintba) kerül.

Az influenszerek természetesen azonnal lecsaptak a promóciós lehetőségre, a TikTokon, a Twitteren és az Instagramon máris hihetetlenül népszerű a túlméretezett piros szivacscipő.

Ezt a videót például, amiben egy Jadiee nevű influenszerpapa mutatja be, hányféleképpen lehet variálni a szetteket a nagy piros csizmával, már több mint hatmillióan látták:

Ebben pedig azt is bemutatják, milyen bokarögzítőre hasonlító szerkezettel érdemes biztosítani a lábunkat, ha menők akarunk lenni:

A CNN szerint az őrült trendek térnyerését az is okozhatta, hogy miután a pandémia után mindent elleptek a kényelmes, „otthoni” szettek (emlékezzünk csak: egy éve még mindenki jóganaciban és zokniszandálban rohangált mindenhova), a divatvilág kiéhezett a extravaganciára. Néhány példa erre az elmúlt időszakból: a Schiaparelli állatfejes ruhakölteményei, a Viktor and Rolf divatház keresztbe fordított és fejre állított ruhái, a piros gyöngyökkel kirakott Doja Cat vagy éppen a szexi bohócnak öltözött Harry Styles és virágcsokorba burkolódzó Lizzo az idei Grammy-gáláról.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!