A Telexhez beérkezett olvasói jelzések, illetve a Facebookon látható hozzászólások alapján is akadozott hétfőn a Vodafone mobilhálózata, a szolgáltató tájékoztatása szerint azonban már sikerült elhárítani a problémát – írja az MTI.
A szolgáltató legutóbbi Facebook-bejegyzése alatt többen arra panaszkodtak, hogy nem tudnak telefonálni, mert foglalt a vonal, és volt, ahol az internet is elment. Egy olvasónk azt írta, hogy reggel délre ígérték a probléma javítását, később pedig már holnap reggelt mondott neki az automata. A helyzet ugyanakkor látszólag nem volt országos szintű, Budapesten például nem úgy tűnt, mintha jelentkezne a probléma. A Vodafone az MTI-hez eljuttatott közleményben reagált a kialakult helyzetre, mint írták,
technikai probléma miatt fennakadásokat tapasztalhatott a Vodafone ügyfelek egy része hétfőn délelőtt az ország keleti és déli részén a 2G és 3G szolgálatások működésében, a szolgáltató szakemberei 1 óra 15 perc alatt elhárították a problémát.
Azt is jelezték, hogy néhány ügyfél továbbra is tapasztalhat 3G mobilinternet kapcsán fennakadásokat, nekik azt javasolták, hogy a készülék repülőgép üzemmódjának be-kikapcsolásával, vagy a készülék újraindításával csatlakozzanak újra a hálózatra.