Az oltásellenesek után a klímaszkeptikusokra is rászáll a Google és a YouTube

2021. október 8. – 20:28

Másolás

Vágólapra másolva

Szembe száll a klímaszkeptikus tartalmakkal a Google minden hirdetési platformján, illetve a világ legnépszerűbb videómegosztó oldalán, a YouTube-on is, írja a cég pénteki bejelentése nyomán a Sky News. A nagy hadjárat – ami az oltásellenes tartalmak tiltását követi – novembertől indul majd.

Ami a hirdetéseket illeti, a lépés kifejezetten megtilt minden olyan reklámot, amely ellentmond az „éghajlatváltozás létezésével és okaival kapcsolatos jól megalapozott tudományos konszenzusnak”. A videós fronton a bevételeket zárja el, vagyis nem lehet pénzt keresni olyan videóval, amely átverésnek vagy csalásnak állítja be a klímaváltozást, illetve tagadja a globális felmelegedés hosszú távú hatásait, és hogy az üvegházhatású gázok, vagy az emberi tevékenység hozzájárulnak a klímaváltozáshoz.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!