Áprilistól visszatér az Elle magazin

2021. április 09. – 14:05

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

Még ebben a hónapban újra megjelenik az Elle magazin, amelynek korábbi kiadója, a Central Médiacsoport tavaly év végén jelentette be a megszűnését. A kiadás jogait ezután vette meg Milkovics Pál, a 168 Óra tulajdonosa a francia Lagardère Group jogtulajdonostól.

A főszerkesztő személye nem változott, továbbra is Liptai Lívia felel az újságért, más lett azonban a főszerkesztő-helyettes (Lencsés Csaba) és a művészeti vezető (Yann Baillieul) is.

„Nagy örömmel tölt el, hogy egy olyan márkának, mint az Elle, mely a szabadságot, a merészséget, a nyitottságot és a pozitivitást ünnepli, mégis helye van a magyar médiapiacon. Mindez azt mutatja: megéri olyan tartalmat előállítani, amely feszegeti a klasszikus női magazin határait, legyen szó transznemű címlapról, a romák felzárkózásáról szóló anyagokról vagy az egyenlő bérezésért küzdő kampányról. Arra a szabad szellemiségre és tabumentes nyitottságra, amely a francia anyalap sajátja, ma egyre inkább szükség van. A szerkesztőség tagjaival azon fogunk dolgozni, hogy a lap korábbi értékrendjét még határozottabban és hatékonyabban terjesszük”

– idézte a közlemény a főszerkesztőt.

A nyomtatott magazin az év végéig hét alkalommal jelenik meg (augusztustól minden hónapban kiadják, elsőként áprilisban), az Elle.hu pedig megújult formában lesz elérhető még ebben a hónapban.

Milkovics Pál jogtulajdonos szerint a „márkában rejlő nemzetközi érték és a fejlődési potenciál egy világjárvány közepén is jó befektetés a magyar piacon. Az Elle a világra nyitott, az aktuális trendeket követő nőkhöz szól, akiknek a divat, szépség, egészség mellett ugyanannyira fontosak a kulturális és társadalmi kérdések is. Egyedi szellemiséget és egyedi célcsoportot is képvisel, akikben komoly vásárlóerőt látok.”

Milkovics Pál – Fotó: Huszti István / Telex

Milkovics Pál azután lett a 168 Óra új tulajdonosa, miután az Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség kiszállt a lap és a Klubrádió támogatásából. Így került a 168 Óra mindenestül a kisebbségi tulajdonos Milkovicshoz, a Pesti Hírlap tulajdonosához, és szintén az övé lett a Klubrádióban meglévő kisebbségi üzletrész. Ő volt az is, aki nemrég kitette a 168 Óra főszerkesztőjét, miután az az egyik cikkhez olyan fotót engedett ki, amin a miniszterelnök mellett gyerekek is szerepelnek Orbán családjából.

Magáról a váltáskor készített egyik interjúban azt mondta, nem célja, hogy bezárassa a 168 Órát, ha így volna, összehívná az állományt, és megmondaná, hogy vége. „Amikor pecináznak, egyet felejtenek el: én a szakmából jövök. 15 éves koromtól a médiában dolgozom, hordtam kávét, csináltam riportokat a világ körül, majd ebben a szakmában kezdtem el vállalkozni 15 évvel ezelőtt” – tette hozzá.

A Milkovics Pálról készített portrénkat ide kattintva olvashatja el.

A Telex csak tőled függ. Legyél a rendszeres támogatónk!
Támogatom!
A Telex csak tőled függ. Legyél a rendszeres támogatónk!
Támogatom!