Egy belga újság nem volt hajlandó lehozni Orbán fizetett hirdetését

2021. június 26. – 19:35

frissítve

Másolás

Vágólapra másolva

A De Morgen nevű belga lap két napja arról írt, hogy szerdán megkereste az újságot egy PR-cég, ami azt állította magáról, hogy a magyar kormányt képviseli, és fel akartak adni egy hirdetést. Egészen pontosan azt, amelyikben Orbán Viktor hét pontban megírta, hogy mit gondol az Európai Unióról.

Ezek a hirdetések több országban is megjelentek, szombaton a spanyol és dán olvasók is megismerhették a magyar miniszterelnök vízióját az EU jövőjéről.

Az emailhez, amit a De Morgen a hirdetésről kapott, hat különböző nyelven csatolták a szöveget. Nem tudni, hogy pontosan hány országa küldték ki, erről küldtünk kérdéseket a kormányszóvivőnek.

A lap hozzátette: nem olyan meglepő, hogy egy ország PR-cégeket bérel fel, hogy kicsit javítson a megítélésén. A Holland NRC például a hongkongi kormányt fényező reklámokat jelentetett meg az elmúlt években.

A Telex csak tőled függ. Legyél a rendszeres támogatónk!
Támogatom!
A Telex csak tőled függ. Legyél a rendszeres támogatónk!
Támogatom!