Trump eddigi szócsöve ellen fordultak a Trump-szavazók

2020. november 06. – 12:49

Másolás

Vágólapra másolva

A Rupert Murdoch tulajdonában álló Fox News tévécsatorna eddig lényegében Donald Trump szócsöveként funkcionált Trump elnökségének négy évében, ám amint a csatorna elkezdett – a hitelesített választási adatok alapján – Joe Biden fölényéről beszámolni, egyre több Trump-szavazó fordul ellenük.

Arizonában például a szavazóhelyiség előtt, a szavazatszámlálás alatt tüntető tömeg a „Fox News Sucks” (szar Fox News) szlogent skandálta, míg a The Guardian cikke szerint volt olyan, aki már az egyértelműen a demokrata oldalt támogató CNN-t is Trump mellettinek látta, mint a Fox Newst.

A Fox mellől elpártolók többsége egyébként még inkább jobbra tolódva a One America News csatornát választotta.

A Telex csak tőled függ. Legyél a rendszeres támogatónk!
Támogatom!
A Telex csak tőled függ. Legyél a rendszeres támogatónk!
Támogatom!