Egy vallásos muszlim TikTok-influenszer parfümmárkája lett a Fradi mezszponzora
2024. július 3. – 22:17
Egy vallásos, konzervatív muszlim TikTok-influenszer luxusparfümös cégével kötött szponzorációs szerződést a Ferencváros focicsapata – írja a 444. Szerencsés Szabolcs korábban a Pesti TV-ben kritizálta Karácsony Gergely városvezetését, és a TikTokon panaszkodott arra, hogy folyamatosan cenzúrázzák a „liberális cenzorok”.
Szerdán írtuk meg a fradi.hu alapján, hogy új mezgyártó után új mezszponzort is kapott a Fradi. A csapat három évre szerződött a SUPERZ. nevű magyar parfümmárkával, amit 2021-ben alapítottak, és ami azóta bemutatkozásuk szerint Magyarország legnépszerűbb parfüm brandje.
A céges beszámolók szerint a SUPERZ Perfume árbevétele 2021-ben még csak 80 millió forint körül alakult, 2022-ben aztán elérte a 615 milliót, tavaly pedig a 1,5 milliárdot. Ez utóbbiból több mint 300 millió forint adózott eredményt hoztak össze. Az Opten szerint a cég többségi tulajdonosa Kerti Krisztián, kisebbségi tulajdonosa Szerencsés Szabolcs.
Szerencsésnek nézett most utána a 444, és ahogy írják, a 32 éves influenszernek 157 ezer követője van TikTokon. Szerencsés korábban egy interjúban azt mondta magáról: „Felvettem az iszlám vallást, ami lemondásokkal jár, az abszolút igazságot kerestem az életemben. Lemondtam az alkoholról, a cigarettáról, párkapcsolat nem is jöhetett szóba, még kezet sem fogtam nőkkel. Ez inkább a környezetemben élőket sokkolta, nekem nem esett nehezemre, annyira tudtam azonosulni az iszlámmal, hogy egy muszlim nő lett a feleségem.” 2022-ben aztán megerősítette, hogy napi ötször imádkozik, és tartja a ramadánt.
Szerencsés ezen kívül többször szerepelt a Pesti TV-ben, többek között a Libernyákok című műsorban. Itt kritizálta többek között „Karigeri levitézlett haverjának aljas tanácsköztársasági felforgatását”.