Hiába kéri, fél éve nem kap számlát az MVM-től egy székesfehérvári szálloda

2024. május 12. – 10:54

Másolás

Vágólapra másolva

Még egyetlen számlát sem kapott az új gázévben a székesfehérvári Szárcsa Hotel üzemeltetése az MVM-től, így fogalmuk sincs, hogy a 33 éve üzemelő, közel 300 fős családi éttermük és 45 szobás szállodájuk mennyi gázt fogyasztott összegszerűen 2023. októbere óta. Ritter Judit szállodavezető a 24.hu-nak azt mondta, hogy éves szinten kb. 30 millió forintot szoktak, most azonban erről fogalmuk sincs – ezért egyelőre annyit tudnak tenni, hogy minden hónapban félretesznek egy adott összeget a kiadásra.

„Az a legnagyobb probléma, hogy így nem tudunk évet zárni, nem tudjuk az áfát visszaigényelni, nem lehet tervezni” – sorolta a lapnak Ritter, hogy miért okoz ez nekik problémát. Az MVM-mel próbáltak kapcsolatba lépni, de válaszokat sokszor csak jóval később, hetek múltán kapott a szállodavezető. Előző decemberben például egyebek mellett azt írták neki, hogy a „2023. október 1-jével induló versenypiaci szerződés teljesítése alapján esedékes első, októberi számlájuk kiállítása hosszabb időt vesz igénybe, emiatt türelmüket kérjük. (…) A feltorlódott munkákat kollégáink rövidesen feldolgozzák, és Önök hamarosan kézhez kapják az új szerződés alapján kiállított első számlájukat.”

A 24.hu is érdeklődött az MVM-nél április elején, aról, hogy mennyire egyedi ez az eset, és hány üzleti ügyfelet érint a probléma. A cég válaszában azt írta, hogy az MVM Next néhány üzleti ügyfele csúszást tapasztalhatott a számlázásban a megnövekedett ügyfélszám miatt. Szerintük a feltorlódott munkákat még 2023-ban feldolgozták, így csak kivételes esetekben fordulhat elő ki nem küldött számla. Aki így járt, annak azt ajánlják, forduljon a kapcsolattartójához. Ezt meg is tette állítólag a szállodavezető is, kapcsolattartója viszont semmit sem tudott tenni.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!