A Lidl azoknak ad előbb ajándékot, akik ritkábban és kevesebbért vásárolnak náluk

2024. január 24. – 08:27

Másolás

Vágólapra másolva

Aki ritkábban és kisebb összegért vásárol a Lidl applikációjával, az hamarabb juthat kedvezményhez, mint az, aki nagyobb összegeket hagy rendszeresen a kasszánál, derült ki a 24.hu cikkéből.

A Lidl applikációjában minden hónapban vannak olyan vásárlási összeghatárok, amelyet ha elér a vevő, akkor egy kuponban részesül, amiért vagy ajándékot vagy meghatározott százalékú vásárlási kedvezményt kaphat. Egy vásárlónak feltűnt, hogy míg ő 50 ezer forint után kapja az első ajándékot, addig mások 40, 25 vagy 15 ezer forint után jutottak kuponhoz. Arra a következtetésre jutott, hogyha valaki általában keveset vásárol a láncnál, az kevesebbért is kaphat ajándékot, aki viszont többet költ, annak nagyobb összeget is kell elérnie, hogy megkapja az ingyenes terméket.

Az egyszerű logika azt diktálná, hogy azok kapnak több kedvezményt, akik rendszeresen és sokat költenek a diszkontláncnál, de a Lidl másképp gondolkodik.

Az áruházlánc azt közölte, hogy a kampányban szereplő összeghatárokat a korábbi vásárlási szokások alapján határozzák meg. Emiatt vannak eltérések a felhasználók között. Nagyobb költés után nagyobb értékű terméket és magasabb összegű számlavégi kedvezményt lehet megszerezni, ezzel honorálva a felhasználó hűségét. Viszont a szegmentálással annak is van lehetősége elérni a költési célokat, aki kevesebbet költ, és így ő is hozzájuthat ajándék termékhez vagy számlavégi kedvezményhez. Azt viszont fontos kiemelni, hogy minden egyes elért limithez más-más ajándék társul.

A Lidl arra nem válaszolt, hogy a digitális hűségprogramjukban jellemzően milyen ajándékokat lehet kapni konkrét összegek után, illetve mi a legkisebb összeg, ami után már jár ajándék, és mi a legnagyobb vásárlási összeg, amit teljesíteni kell az első ajándékhoz. Arra sem reagáltak, hogy mennyi időnként és mi alapján emelkedik a vásárlási limit.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!