Ősszel Észak-Amerikában, majd 2024-ben az egész világon megváltozik a Pepsi logója, méghozzá úgy, hogy a „Pepsi”-szó visszakerül a grafikába.
Mauro Porcini, a PepsiCo fő dizájnere azt nyilatkozta a CNN-nek, hogy mindig, amikor megkérték az embereket, hogy rajzolják le az üdítőital logóját, az emberek belerakták a kóla nevét, pedig az jelenleg nem is szerepel rajta, hanem azon kívül található.
Porcini szerint úgy döntöttek a cégnél, hogy mostantól akkor hivatalosan is így lesz.
Érdekes módon klasszikus értelemben a márkanév legutóbb 1987 és 1997 között szerepelt a logóban. Az új logó erre fog hasonlítani, de más betűtípussal, más betűszínnel és más szegéllyel.
A cél az, hogy a felirat és a dizájn a Zero-termékekre utaljon, ami a cég kommunikációs stratégiájának főszereplője lesz Porcini szerint.
A Pepsi-logók változása az évek során:
(CNN)