Akadoznak az OTP és a K&H mobilbankjának szolgáltatásai

2022. december 19. – 11:59

Másolás

Vágólapra másolva

Olvasóink és kollégánk, illetve – a Facebookon megjelent kommentek tanúsága szerint – a bankok más ügyfelei is azt tapasztalták hétfőn délelőtt, hogy technikai problémák vannak az OTP és a K&H bank mobilalkalmazásaival.

Az OTP egyik posztjánál a cikkünk megírásakor harminc komment teszi szóvá, hogy „éppen karácsony előtt elérhetetlenné vált a rendszer”. Van, akinek a NAV-nak kellene utalnia, más arra panaszkodik, hogy beérkezett átutaláshoz nem tud hozzájutni. Egy kollégánk azt írta: „Nekem egy kártyás fizetés most sikerült, online vásárlás után jóváhagyás appban, de előtte 15-ször meg azt mondta, hiba lépett fel, és nem ment”.

A bank a kommentelőket arról tájékoztatja, hogy

„technikai okokból az online utalások csak részben teljesülnek. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a rendszer javításán”.

Ez az egyik posztjukhoz bekommentelt panaszos ügyfélnek adott válasz volt. Később, nem sokkal cikkünk élesítése után saját, önálló posztban is tájékoztatják az ügyfeleket a problémáról.

Hasonló problémákat tapasztalnak a K&H ügyfelei (szintén a poszt alá írt kommentekben). „Megint nem működik a mobil bank”, „nem tudok belépni”, „a k&h weboldalán sem tudsz utalni, mert ahhoz is mobil token kell, amit a mobilapp generál, szóval szopó”, „az appotok már megint crashel, és persze nem enged belépni” – írják kommentelők és kollégáim. Van, aki arról számol be, hogy „a piros figyelmeztetés eltűnt, de nem enged be”.

A K&H-nál – amely szintén nem adott tájékoztatást a problémáról, de még kommentben sem reagált – a hiba nem teljes körű. Ezt onnan tudhatjuk, hogy e sorok szerzője simán be tudott lépni a saját mobilbankjába – miközben az ugyanúgy androidos és ugyanolyan verziószámú „K&H Mobilbank” alkalmazást használó kollégám nem.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!